31th Edidion from maig 3 / 2023

404 STUDIO

31th Edidion from maig 3 / 2023

404 és una marca de moda, nascuda i establerta a Espanya, l'enfocament de la qual es basa en buscar la singularitat i reinventar la tradició a través d'una visió contemporània, portant aquesta interpretació per tot el món.

Fins al moment, la marca ha desfilat en passarel·les nacionals i internacionals com Los Angeles Fashion Week, London Fashion Week o Mercedes-Benz Fashion Week Madrid, sent en aquesta última guanyadora del premi Mercedes-Benz Fashion Talent de l'edició de setembre 2021.

Ha fet presentacions privades en el conegut Club Silenci de París o Soho House Barcelona.

El reach de la marca no es limita a les desfilades, celebrities nacionals com Milena Smith, Lola Índigo i Bad Gyal i internacionals com Dua Lipa, Halsey o Janelle Monae han lluït 404 Studio.

No obstant això, tot el concepte va molt més allà d'una mera marca de moda, sent considerat com un laboratori de creació col·laborant assíduament amb artistes espanyols.

No me quedan Lágrimas

COLLECTION

La nova col·lecció de 404 Studio, “No em queden Llàgrimes” que es presentarà en el marc de la passarel·la 080 Barcelona Tardor/Hivern 2023, està inspirada en la cultura quinqui de l'Espanya de la transició.
Amb aquesta col·lecció la marca vol elevar la nostra cultura de baixos fons mitjançant l'ús de materials nobles com el cristall de Swarovski o el cotó i atorgar-li un lloc protagonista. En aquesta època de profund desassossec i inestabilitat social dels 70's i 80's, la cultura quinqui va ser la contracultura a la famosa “Movida Madrileña”, la qual, si va ser lloada pels seus coetanis, no com la cultura quinqui, habitualment apartada i denigrada.

Referenciant la filmografia d’Eloy de l'Església, entre les quals es troba les icòniques "Navajeros", "Col·legues", "La estanquera de Vallecas" o "El Pic", amb aquesta col·lecció la marca fa al·lusió a la famosa cançó de Rumba tres “No te quedan lágrimas” i juntament amb ella s'endinsa en l'ambient d'aquesta època de la mà de personatges com “El Jaro” i “Les Grecas”.

S'utilitza la sastreria per a representar el personatge d'Enrique San Francisco i el denim distressed com a picada d'ullet a “el Jaro” i “al Vaquilla”. S'introdueixen noves fibres com el moher amb corts i formes que ens recorden a llenceria, amb l'objectiu de rendir tribut a la Mexicana Isela Vega. Les flors de crochet fetes a mà, presents en diferents formes al llarg de la col·lecció, treballades amb el mateix material amb el qual es creen els mantons de Manila, s'empren com a homenatge i en memòria d'Antonio i Lola Flores.

Aquesta temporada, 404 studio col·labora amb Swarovski amb la qual es creen aplicacions dissenyades en exclusiva per a la col·lecció.

Pedro Gómez Madrid uneix forces amb la marca en la creació de dos canadencs exclusius i d'edició limitada.

404 Studio torna a col·laborar amb Lavani Jewels amb el disseny d'una col·lecció en exclusiva.

Adidas, marca molt present a l'Espanya dels 70’s 80’s, amb la qual utilitza les tècniques de la col·lecció sobre les peces icòniques d'Adidas.

Sendra Boots i Navaixes Roncero contribueixen en la col·lecció.

A més, aquesta temporada, 404 studio uneix forces amb l'artista Valenciana Marina Marco en la creació de peces d'edició limitada pintades a mà per l'artista.

Theme: olxxx by Jose delSol.