THE LABEL EDITION

ALTERITY

FROM EDITION NUMBER 32

Per a aquesta nova edició de la 080, The Label Edition proposa, a través de la col·lecció ALTERITY, total looks de colors elegants i imprescindibles, com el negre, blau petroli, vermell i blanc. El repte que suggereix aquesta nova proposta és com i amb quina actitud dones vida a les peces, per així potenciar l’alteritat de cadascun i explorar la nostra versió més masculina, alhora que femenina. Aquesta proposta de FW23/24 es caracteritza pels looks monocolors, però sempre afegint, en algun punt, un to de llum, sigui amb estampats o algun color més viu. Els total black looks cobren molta importància en aquesta nova col·lecció, ja que hem banyat de negre les nostres camises més icòniques. Aquestes peces, alhora, es veuen embolicades d’altres amb patrons de sastreria, cosa que aconsegueix potenciar, encara més, els looks. Així i tot, en aquesta ol·lecció no volem que caigui en l’oblit que les nostres peces busquen sempre el seu costat més versàtil. Sense allunyar-se de l’ADN de la marca, els volums encara hi són presents en el conjunt de peces, però aquesta vegada de forma més subtil. La pana bordó, la pell sintètica i el denim són els teixits que més abunden, sobretot en parts de baix. Els botons daurats formen part de l’estil de la marca, per la qual cosa també tenen molta presència en aquesta proposta. En canvi, n’hi ha alguns que passen desapercebuts perquè sigui el mateix teixit el que destaqui per si sol. Continuant amb la filosofia i els valors de la marca, en la confecció s’empren materials orgànics, creant estructures úniques de forma més sostenible i honesta. ALTERITY vol demostrar que l’elegància es pot viure des de diferents formes i punts de vista, en els quals masculí i femení congenien entre si. Un fons d’armari versàtil, amb peces atemporals i duradores és el que proposem perquè el nostre jo intern explori totes i cadascuna de les seves versions.

ALTERITY Collection
THE LABEL EDITION photo

The Label Edition neix a principis del 2019 de la mà de dues expertes en moda i màrqueting de luxe, Véronique Von Siebenthal (fundadora i directora creativa) i Laura Johansson (cofundadora). Amb un ADN 100 % digital, l’estratègia comercial de The Label Edition gira al voltant de la venda online i el seu punt fort és l’exhibició de les seves peces a la web. Des dels seus inicis, s’ha volgut potenciar la part d’imatge i comunicació de la firma, per crear una marca centrada no només en el disseny de la peça, sinó també en transmetre uns valors i una estètica a través d’aquesta.

Atemporalitat, moda ètica i honesta i exclusivitat en són els principals pilars, els que han guiat el creixement de The Label Edition, basat en la producció de càpsules confeccionades en proximitat i amb unitats limitades. La marca aposta per un plantejament més dinàmic, que segueix el seu procés creatiu sense fixar uns límits pel que fa a temporades i nombre de peces. A més, la producció d’edicions limitades permet que la marca es prengui el luxe d’escollir alguns teixits de dead-stock, per donar-los una segona vida i contribuir a la durabilitat de les teles. Aquest recurs permet incloure una filosofia de reciclatge en algunes càpsules i impulsar la slow fashion. Així doncs, l’aspecte visual i estètic de la marca també juga un paper important, entès com a recerca d’una bellesa i elegància naturals que «sempre acompanyin l’essència de la dona i mai no la silenciïn».

La base d’operacions de The Label Edition és la ciutat de Barcelona, per tot el que comporta el sector tèxtil a Catalunya. No obstant això, la marca té una àmplia projecció internacional i, en menys d’un any, s’ha establert al món de la moda com una marca desitjada tant per clientes com per actrius i influencers. En el seu curt temps de vida, The Label Edition ha estat reconeguda en mitjans nacionals i internacionals (consulteu l’apartat «Press» del lloc web), que avalen com aquesta conjunció de producte i comunicació ha estat capaç d’arribar al consumidor i contagiar-li els seus valors.

THE LABEL EDITION avatar
CHECK THE LATEST EDITIONS FOR UPDATED INFO
TELÈFON: +34 93 782 53 93
Theme: olxxx by Jose delSol.