DOMINNICO

DOMINNICO FALL 2024

L’estèticaDOMINNICO torna a ser el punt de partida de la proposta de la signatura per a l’hivern que ve. Utilitzant les siluetes best-seller de la casa, el seu director creatiu, Domingo Rodríguez Lázaro, aborda aquesta nova col·lecció des d’una perspectiva eclèctica i recarregada en què el món marí apareix representat a través d’elements com blondes, texà, pell i cabells reciclats, reblons i peces metàl·liques, tot emmarcat dins l’estètica balletcore. 

Pel que fa al colorit, predominen els clàssics pastissos amb l’aparició del verd llima, el denim oxigenat i els marrons a més de les incrustacions de pedreria. 

DOMINNICO FALL 2024 Collection
DOMINNICO photo

DOMINNICO és una marca de «prêt-à-porter» «genderless» que va fundar el 2016 a Barcelona el seu director creatiu, Domingo Rodríguez Lázaro (Alacant, 1994). La firma, que treballa sota la premissa de l’«slow fashion», es caracteritza per la meticulositat en el patronatge, la recerca en nous teixits i materials, la sostenibilitat en els processos i la visió futurista de la moda, en la qual els valors de la inclusió i la llibertat són el fil conductor de totes les seves col·leccions.

La primera col·lecció de DOMINNICO, titulada «UNUSUAL DICHOTOMY», es va presentar a Budapest, dins l’European Fashion Union. El proper any, la marca va presentar la següent col·lecció, «REVOLUTION & DECADENCE», dins del marc de la Mercedes-Benz Fashion Week Madrid. Tan sols un any després i gràcies a l’èxit de la col·lecció NEIL Fall 19/20, el juliol del 2019, de nou a la Mercedes-Benz Fashion Week Madrid, DOMINNICO va presentar «HARAJUKU KIDS Spring 2020» i s’alça amb el premi Mercedes-Benz Fashion Talent, una proposta que també presenta a l’MBFW Tbilissi, a Geòrgia. El 2019, DOMINNICO crea una col·lecció en exclusiva al costat de la cantant Rosalía per a EMQ Tour. El gener del 2020, va presentar «Idolatria» a la Mercedes-Benz Fashion Week Madrid i es va unir als dissenyadors consagrats de la plataforma més rellevant de moda del nostre país.

El setembre del mateix any, DOMINNICO va presentar UHURA a la Mercedes-Benz Fashion Week Madrid i, l’octubre, va quedar finalista al prestigiós premi WHO’S ON NEXT de Vogue España. L’abril del 2021, la marca va presentar «OMEGA Fall 2021/22» dins del programa OFF de la Mercedes Benz Fashion Week Madrid. El setembre, va presentar, de manera independent i a través dels canals digitals de la marca, la col·lecció «EXTRA LIFE Spring 2022» i, l’octubre, DOMINNICO es va alçar amb el premi WHO’S ON NEXT de Vogue España, que li va permetre formar part de la generació WON de la revista de moda. «LOVERCROSS FALL 22/23» es va presentar el març del 2022 a la Mercedes-Benz Fashion Week Madrid. L’octubre del 2022, DOMINNICO va presentar «NENNE Spring 23» a la plataforma 080 Barcelona Fashion, amb la qual va revolucionar les xarxes, va conquistar les celebritats i va aconseguir posicionar-se com una de les millors marques espanyoles a nivell internacional: va vestir Rita Ora i Mia Khalifa, i va formar part de la gira «Renaissance World Tour» de Beyoncé. El maig del 2023, DOMINNICO va presentar la seva última col·lecció, un altre cop a la plataforma 080 Barcelona Fashion: «DILDOM Fall 23». Lady Gaga, Beyoncé, Rosalía i Dua Lipa són algunes de les celebritats que han lluït «looks» de DOMINNICO i han elevat la marca a l’escena internacional.

DOMINNICO avatar

Dissenyador:
Domingo Rodríguez Lázaro

www.dominnico.com 
info@dominnico.com 

Contacte comercial i de premsa:
comunicacion@claracourel.com 

Theme: olxxx by Jose delSol.