ALLEGRA
The Label Edition presenta la seva nova col·lecció SS25, una celebració de vitalitat i estil amb un refrescant toc d’audàcia. Aquesta col·lecció, titulada ALLEGRA, s’inspira
en l’estil de la Riviera dels anys 70, fusionant l’elegància clàssica amb una energia carismàtica i moderna.
ALLEGRA ofereix una paleta de colors vius que aixeca l’ànim, alternant entre estampats cridaners i ratlles policromàtiques. La col·lecció abasta des de looks d’alt estiu ideals per a un dia assolellat fins a estils més urbans, oferint una gamma de combinacions divertides i animades que reflecteixen un enfocament contemporani. Les noves siluetes i patrons fluidos afegeixen un toc de sofisticació, mentre que la comoditat segueix sent una prioritat en cada disseny.
La col·lecció SS25 es vesteix amb una nova paleta de colors i estampats vius, incorporant noves textures que aporten frescor i versatilitat. Fiel a l’ADN de The Label Edition, ALLEGRA proposa siluetes vaporoses i volums audaciosos que permeten crear moviment i expressió. Cada peça està dissenyada per adaptar-se a qualsevol ocasió, creant un armari pràctic, atemporal i versàtil.
Apostant per teixits de primera qualitat com el cotó i sense renunciar a la sostenibilitat, ALLEGRA incorpora materials innovadors com el tencel. Aquesta proposta juga amb el contrast entre creativitat i sensualitat, amb colors vius i alegres en tons cridaners com roses, vermells, grocs i blaus, que protagonitzen aquesta col·lecció, aportant una energia vibrant i alegre a les noves creacions.
ALLEGRA no només celebra la moda, sinó que també convida a gaudir d’una transformació constant a través de peces que combinen estil, comoditat i dinamisme. Aquesta col·lecció de The Label Edition promet revolucionar el teu armari amb propostes fresques i emocionants per a la propera temporada SS25.
Atmosphere
The Label Edition neix a principis del 2019 de la mà de dues expertes en moda i màrqueting de luxe, Véronique Von Siebenthal (fundadora i directora creativa) i Laura Johansson (cofundadora).
Amb un ADN 100 % digital, l’estratègia comercial de The Label Edition gira al voltant de la venda online i el seu punt fort és l’exhibició de les seves peces a la web. Des dels seus inicis, s’ha volgut potenciar la part d’imatge i comunicació de la firma, per crear una marca centrada no només en el disseny de la peça, sinó també en transmetre uns valors i una estètica a través d’aquesta.
Atemporalitat, moda ètica i honesta i exclusivitat en són els principals pilars, els que han guiat el creixement de The Label Edition, basat en la producció de càpsules confeccionades en proximitat i amb unitats limitades. La marca aposta per un plantejament més dinàmic, que segueix el seu procés creatiu sense fixar uns límits pel que fa a temporades i nombre de peces. A més, la producció d’edicions limitades permet que la marca es prengui el luxe d’escollir alguns teixits de dead-stock, per donar-los una segona vida i contribuir a la durabilitat de les teles. Aquest recurs permet incloure una filosofia de reciclatge en algunes càpsules i impulsar la slow fashion. Així doncs, l’aspecte visual i estètic de la marca també juga un paper important, entès com a recerca d’una bellesa i elegància naturals que «sempre acompanyin l’essència de la dona i mai no la silenciïn».
La base d’operacions de The Label Edition és la ciutat de Barcelona, per tot el que comporta el sector tèxtil a Catalunya. No obstant això, la marca té una àmplia projecció internacional i, en menys d’un any, s’ha establert al món de la moda com una marca desitjada tant per clientes com per actrius i influencers. En el seu curt temps de vida, The Label Edition ha estat reconeguda en mitjans tant nacionals com internacionals (consulteu l’apartat «Press» del lloc web), que avalen com aquesta conjunció de producte i comunicació ha estat capaç d’arribar al consumidor i contagiar-li els seus valors.
Web: www.thelabeledition.com
Mail: [email protected] / [email protected]
El contacte comercial i de premsa/comunicació:
Victoria Ortega
Mail: [email protected]