OBSESSED
Obsessed és una narració sobre l’obsessió per la feina, l’afany per aferrar-se a l’àmbit laboral de la vida de cadascú, que fa que els altres aspectes s’acabin minimitzant o gairebé desapareixent.
Un dels punts clau que es tracten és l’adaptació excessiva que patim amb la pressa i el sotmetiment continu a situacions de pressió, que moltes vegades és autogenerada i d’altres es pateix sense posar-hi remei.
La col·lecció primavera/estiu 2025 explica com aquesta obsessió s’apodera de totes les converses i fa que ens oblidem de la reciprocitat que implica un: «i tu, com estàs?».
Tot això queda reflectit en camises de punt molt estretes que se cenyeixen al cos i creen arrugues; aquestes últimes també apareixen a les faldilles simulant les deformitats que es generen a les peces després de passar massa hores assegut.
D’altra banda, veiem peces superiors com caçadores o vestits amb esquena corbada que simulen les males postures diàries.
Com en el dia a dia, els colors de la col·lecció pateixen alts i baixos barrejant colors forts com el rosa, el vermell o el blau nit amb tons més neutres com el negre o el joc que es genera amb els diferents grisos.
Aquesta col·lecció és una història de diari, un relat sobre la sopor inconscient.
Atmosphere
Habey Club és una firma fundada a Madrid per David Salvador i Javier Zunzunegui. Assentada a l’slow fashion, els seus valors de marca principals són l’artesania, la sostenibilitat i la producció responsable. La firma se centra en la reutilització de teixits i l’ús de fibres reciclades o 100 % orgàniques.
A banda d’això, una altra part fonamental de la marca són les idees que originen les seves col·leccions. Les seves inspiracions sorgeixen de l’art, el cinema, la fotografia i històries reals o inventades, que desemboquen en conceptes que es converteixen en textures, combinacions de colors, brodats o accessoris cuidats. Pel que fa a això últim, David i Javier entenen el valor dels complements i com es completen els looks a la passarel·la; per això, una part clau del seu treball són les col·leccions complementàries d’accessoris, que ajuden a perfilar l’estètica de Habey Club a cada col·lecció.
La seva col·lecció spring-summer 23 durant la 080 Barcelona Fashion va marcar un punt d’inflexió per a la marca. Després d’aquest moment, han aconseguit grans èxits posicionant Habey Club a un nivell superior tant a escala nacional com internacional. Un bon exemple d’aquesta nova etapa per a la marca ha estat convertir-se en un dels tres finalistes de Vogue Fashion Fund de Vogue Spain el 2023 o vestir la Rosalía durant la seva gira europea.
Web: www.habeyclub.com
Mail: [email protected]
El contacte comercial i de premsa/comunicació:
Javier Zunzunegui Galicia
[email protected] / [email protected]