HABEY CLUB

OBSESSED

Obsessed és una narració sobre l’obsessió per la feina, l’afany per aferrar-se a l’àmbit laboral de la vida de cadascú, que fa que els altres aspectes s’acabin minimitzant o gairebé desapareixent.

Un dels punts clau que es tracten és l’adaptació excessiva que patim amb la pressa i el sotmetiment continu a situacions de pressió, que moltes vegades és autogenerada i d’altres es pateix sense posar-hi remei.

La col·lecció primavera/estiu 2025 explica com aquesta obsessió s’apodera de totes les converses i fa que ens oblidem de la reciprocitat que implica un: «i tu, com estàs?».

Tot això queda reflectit en camises de punt molt estretes que se cenyeixen al cos i creen arrugues; aquestes últimes també apareixen a les faldilles simulant les deformitats que es generen a les peces després de passar massa hores assegut.

D’altra banda, veiem peces superiors com caçadores o vestits amb esquena corbada que simulen les males postures diàries.

Com en el dia a dia, els colors de la col·lecció pateixen alts i baixos barrejant colors forts com el rosa, el vermell o el blau nit amb tons més neutres com el negre o el joc que es genera amb els diferents grisos.

Aquesta col·lecció és una història de diari, un relat sobre la sopor inconscient.

OBSESSED Collection
HABEY CLUB photo

Habey Club és una firma fundada a Madrid per David Salvador i Javier Zunzunegui. Assentada a l’slow fashion, els seus valors de marca principals són l’artesania, la sostenibilitat i la producció responsable. La firma se centra en la reutilització de teixits i l’ús de fibres reciclades o 100 % orgàniques.

A banda d’això, una altra part fonamental de la marca són les idees que originen les seves col·leccions. Les seves inspiracions sorgeixen de l’art, el cinema, la fotografia i històries reals o inventades, que desemboquen en conceptes que es converteixen en textures, combinacions de colors, brodats o accessoris cuidats. Pel que fa a això últim, David i Javier entenen el valor dels complements i com es completen els looks a la passarel·la; per això, una part clau del seu treball són les col·leccions complementàries d’accessoris, que ajuden a perfilar l’estètica de Habey Club a cada col·lecció.

La seva col·lecció spring-summer 23 durant la 080 Barcelona Fashion va marcar un punt d’inflexió per a la marca. Després d’aquest moment, han aconseguit grans èxits posicionant Habey Club a un nivell superior tant a escala nacional com internacional. Un bon exemple d’aquesta nova etapa per a la marca ha estat convertir-se en un dels tres finalistes de Vogue Fashion Fund de Vogue Spain el 2023 o vestir la Rosalía durant la seva gira europea.

HABEY CLUB avatar

Web: www.habeyclub.com
Mail: [email protected]

El contacte comercial i de premsa/comunicació:
Javier Zunzunegui Galicia
[email protected] / [email protected]

Theme: olxxx by Jose delSol.