VICTOR VON SCHWARZ

Victor von Shwarz és un dissenyador de moda barceloní, nascut a Sabadell l’any 1988. El 2013, després de finalitzar els seus estudis de disseny de moda i de formar part de l’equip de treball d’altres marques, va decidir crear-ne la seva pròpia.

La seva primera col·lecció individual va ser presentada a la Mercedes-Benz Fashion Week Madrid (on va desfilar durant tres anys consecutius). Més tard, va decidir emprendre nous reptes personals i professionals i es va mudar a Taipéi (Taiwan), on va arribar a vestir a celebritats locals com Jolin Tsai y Soda Green entre altres. Durant aquesta etapa, la marca va començar la seva expansió internacional, establint diferents punts de venda a les ciutats de Nova York, Barcelona i Madrid.

Durant l’any 2014, va col·laborar amb reconegudes marques i publicacions de moda com H&M, Vogue i Fucking Young. Amb aquesta última, va unir forces per llançar una bomber exclusiva d’edició limitada.

El 2017 va llançar la seva cinquena col·lecció titulada “Doble vida”, que va comptar amb una gran acceptació entre les celebritats del panorama espanyol i va rebre el premi MODA-FAD 2018. Va vestir a la ROSALÍA en part de les seves gires promocionals i vídeos musicals (“Pienso en tu mirá”, “Millonaria”). Després d’ella, i coincidint amb el llançament de la seva sisena col·lecció, “Realidad”, Victor va vestir amb les seves peces a diferents artistes espanyoles amb projecció internacional com Lola Índigo (MTV EMAs), Aitana, Mala Rodríguez (en la seva gira “Kitana Tour”) o Bad Gyal. També va formar part dels 15 finalistes del concurs “Who’s on Next” 2020 de Vogue Espanya. Altres de les celebritats que han lluït les seves peces són: Eric Nam, Chai, Nil Moliner, Los Javis, Ester Expósito, Anna Castillo o Pol Granch.

The American Dream

COLLECTION

The American Dream és una col·lecció que neix de la reflexió sobre la idea imposada que gran part de la societat té sobre l’èxit: per tenir èxit has de ser ric, famós i viure sota un estàndard de vida material que molts mai arribaran a assolir.

Partint d’aquest pensament tan competitiu i eminentment americà, imaginem un escenari ambientat al Hollywood dels anys 70. En aquella època, milers de persones arribaven des de tots els pobles i petites ciutats dels Estats Units per provar sort i lluitar per convertir-se en la futura estrella de les principals productores cinematogràfiques de Los Angeles. Aquesta dècada va ser també una de les èpoques més perilloses en aquest país, en què sectes, assassins en sèrie i els perills de la nit assetjaven els nouvinguts a aquesta ciutat.

Aquesta col·lecció té una inspiració de caràcter retro i subtilment cowboy amb el denim com a punt de partida, combinat amb encerats i tweeds. Per a la primera part d’aquesta col·lecció, ens inspirem en la gent jove que arribava d’entorns rurals: per això, fem servir textures com ara brodats suïssos i cotons estampats en flors. Per a la segona meitat, basada en la gent que assolia aquest èxit somiat, utilitzem teixits més sofisticats com sedes, tuls i lamés.

Aquesta col·lecció té un punt més atrevit i sexy que els nostres anteriors treballs, encara que segueix patrons característics de la casa, com l’ús de peces de talls clàssics i amb un aire naïf.

Theme: olxxx by Jose delSol.