31th Edidion from maig 4 / 2023

THE LABEL EDITION

31th Edidion from maig 4 / 2023

The Label Edition neix a principis del 2019 de la mà de dues expertes en moda i màrqueting de luxe, Véronique Von Siebenthal (fundadora i directora creativa) i Laura Johansson (cofundadora).

Amb un ADN 100 % digital, l'estratègia comercial de The Label Edition gira al voltant de la venda online i el seu punt fort és l'exhibició de les seves peces a la web. Des dels seus inicis, s'ha volgut potenciar la part d'imatge i comunicació de la firma, per crear una marca centrada no només en el disseny de la peça, sinó també en transmetre uns valors i una estètica a través d'aquesta.

Atemporalitat, moda ètica i honesta i exclusivitat són els principals pilars de la marca, els que han guiat el creixement de The Label Edition, basat en la producció de càpsules confeccionades en proximitat i amb unitats limitades. La marca aposta per un plantejament més dinàmic, que segueix el seu procés creatiu sense fixar uns límits pel que fa a temporades i nombre de peces. A més, la producció d'edicions limitades permet que la marca es prengui el luxe d'escollir alguns teixits de dead-stock, per a donar-los una segona vida i contribuir a la durabilitat de les teles. Aquest recurs permet incloure una filosofia de reciclatge en algunes càpsules i impulsar la slow fashion. Així doncs, l'aspecte visual i estètic de la marca també juga un paper important, entès com a recerca d'una bellesa i elegància naturals que «sempre acompanyin l'essència de la dona i mai no la silenciïn».

La base d'operacions de The Label Edition és la ciutat de Barcelona, per tot el que comporta el sector tèxtil a Catalunya. No obstant això, la marca té una àmplia projecció internacional i, en menys d'un any, s'ha establert al món de la moda com una marca desitjada tant per clientes com per actrius i influencers. En el seu curt temps de vida, The Label Edition ha estat reconeguda en mitjans tant nacionals com internacionals (consulteu l'apartat «Press» del lloc web), que avalen com aquesta conjunció de producte i comunicació ha estat capaç d'arribar al consumidor i contagiar-li els seus valors.

M.O.T.L.E.Y.

COLLECTION

La modularitat és la capacitat de compondre i descompondre un tot amb diferents elements per crear una o més variacions adaptades als desitjos o necessitats del moment. Un himne al poder d’adaptació.

Partint de la subtilesa com a element clau, aquesta col·lecció SS23 in season posa especial èmfasi en els colors, sobretot els colors vius, i en la modularitat.

Des d’aquesta perspectiva, M.O.T.L.E.Y. ressalta la figura de la dona, una dona segura de si mateixa que, a través dels volums de les peces i del colorit, posa en relleu el seu valor.

Apostem per una paleta de colors vius recorrent un camí pels diferents tons de rosa, que actua com a protagonista, a més dels taronges, vermells, verds i grocs. No falten tampoc, com a contrapunt, els tons més foscos, com ara els blaus i el negre.

Aquesta col·lecció està repleta de peces que poden combinar-se a voluntat per deixar volar la creativitat i l’estil únic que té cadascuna. Cada peça ofereix, per tant, l’oportunitat de triar com i quan viure-la. “Ens agrada la idea d’un fons d’armari pràctic i atemporal, compost per peces que puguin portar-se tant de dia com de nit, sense haver de preocupar-se de la funcionalitat”. Les dones tenen diverses vides al dia, per això, volem que les nostres peces les acompanyin en cadascuna d’aquestes vides, amb la possibilitat que una mateixa peça les recorri totes.

Els quatre punts cardinals són la inspiració de THE LABEL EDITION per apostar per teixits que viuen, estampats i colors que viatgen i, d’aquesta manera, revitalitzar l’armari urbà amb un toc de disparitat. Per sobre de tot, no es vol deixar caure en l’oblit la idea d’un cos lliure: “Les peces en què es viu no entorpeixen l’expressió ni el moviment, ja que són les que ens fan sentir vitals”.

Els volums, especialment a les mànigues, formen part de l’ADN de la marca.

Per això, en aquesta col·lecció, tornen de manera inqüestionable. Hi proposem peces molt vaporoses i textures volàtils que veiem en bambules i diferents cotons, així com el denim, que és imprescindible.

Seguint amb la filosofia i els valors de la marca, en la confecció s’empren materials bio, orgànics i reciclats (amb certificats BCI i OEKOTEX) i apostem per un teixit biodegradable que prové de la pinya, el cotó i el lli, amb l’objectiu de crear estructures úniques d’na forma més honesta.

M.O.T.L.E.Y. convida a crear un univers de colors i formes en el qual tu decideixes on, com i quan marcar la diferència.

Theme: olxxx by Jose delSol.