La premissa principal és crear una filosofia al voltant del concepte de marca: “L’experiència Reveligion com a objecte de desig”.
El primer contacte amb aquestes disciplines va començar el 2010, quan la dissenyadora María Rodriguez cursa un grau en disseny de moda a CEADE Leonardo. També s’ha format en estilisme, disseny gràfic, patronatge, costura, relacions públiques i visual merchandising.
Passen els anys i, actualment, pot dir que la firma ha desfilat a les passarel·les més reconegudes a nivell nacional. Ha tingut presència en dues ocasions a la Samsung EGO MBFW, passarel·la 080 Barcelona i va acabar sent finalista del concurs de Vogue España: Who’s on Next.
Com a directora creativa de la marca Reveligion, ha establert contacte amb la premsa i ha posicionat la marca a les revistes més reconegudes a nivell nacional i internacional; també ha organitzat desfilades solidàries i esdeveniments. Alguns destacats en són Vogue Runway, Elle, Harper’s Bazaar, Marie Claire o Glamour, entre d’altres, juntament amb una gran presència a showrooms fora d’Europa.
Reveligion, dare to be different.