Side effects
FROM EDITION NUMBER 33
Side effects o efectes secundaris és un clar exemple de com ens centrem a agradar, a encaixar, a esborrar els nostres límits i dibuixar-ne de nous; tot això amb la finalitat de transformar-nos i projectar alguna cosa nova, alguna cosa allunyada de nosaltres.
Van començar la col·lecció després de veure la pel·lícula noruega Sick of Myself, on s’aborda, des de l’humor i el dramatisme, la sensació contínua d’omplir els nostres buits, de ser el centre de la conversa, de posar-se en el punt de mira i atraure totes les mirades. El preu a pagar el marca cadascú, igual que l’objectiu.
Amb això, aconsegueixen posar-nos en la pell de tot aquell que aconsegueix ser la cirereta del pastís, sense tenir en compte els efectes secundaris. Tot això recau en una col·lecció plena de textures diverses on les peces «convencionals» adquireixen un nou significat a través de plomes que apareixen sota de jaquetes de punt encoixinades o brodats de pírcings que evoquen una nova pell.
A més, tots aquests canvis acostumen a derivar en deliri i en la recerca de la compassió, fent-te fràgil i vulnerable per a la resta, que volen fer-te compliments: la sala s’omple de roses i de paper de regal.
Atmosphere
Habey Club és una firma nacional assentada a l’slow fashion i els seus valors de marca principals són l’artesania, la sostenibilitat i la producció responsable. La firma se centra en la reutilització de teixits i l’ús de fibres reciclades o 100% orgàniques.
D’altra banda, una part fonamental de la marca són les idees de què parteixen les seves col·leccions. Les seves inspiracions sorgeixen de l’art, el cinema, la fotografia, històries reals o inventades que els porten a conceptes que converteixen en textures, combinacions de colors, brodats o accessoris cuidats. Pel que fa a això últim, David i Javier entenen el valor dels complements i de quina manera es completen els looks a la passarel·la, per això una part clau del seu treball són les col·leccions complementàries d’accessoris, que ajuden a perfilar per complet l’estètica de Habey Club a cada col·lecció.
La seva col·lecció Primavera Estiu 23 durant la 080 Barcelona Fashion va suposar un abans i un després per a la marca. Després d’això, han aconseguit grans èxits posicionant la marca a un nivell superior nacional i internacionalment. Un bon exemple d’aquesta nova etapa per a la marca ha estat assolir la fita de ser un dels tres finalistes del Vogue Fashion Fund de Vogue Spain el 2023 o vestir a Rosalía durant la seva gira europea.
CONSULTEU LES ÚLTIMES EDICIONS PER A LA INFORMACIÓ ACTUALITZADA
Dissenyadors:
David Salvador y Javier Zunzunegui
www.habeyclub.com
[email protected]
Contacte de premsa:
[email protected]