FATIMA MIÑANA avatar
16 oct., 16.00H

FATIMA MIÑANA

THE ART OF LOSS

The Art of Loss és una col·lecció que explora el dol i la relació entre l’art, la moda i la mortalitat. Inspirada en l’obra d’Egon Schiele, aquesta col·lecció captura la intensitat emocional associada al dol a través de l’experimentació amb la silueta. Seguint l’enfocament de Schiele, que utilitza la distorsió corporal com a metàfora de l’estat psicològic dels subjectes que retrata, aquestes peces volen expressar el trauma de la pèrdua amb siluetes avantguardistes que trenquen amb el tall tradicional.

Aquesta col·lecció estudia la dualitat entre la creació i la destrucció. A través de tècniques de desconstrucció dels patrons i sabotatge dels acabats, aquestes peces desafien les nocions de bellesa i de feminitat clàssiques, alhora que expressen aquesta ràbia i pes emocional. La col·lecció també examina la connexió entre la moda i la mort, i s’inspiren en la idea de Giacomo Leopardi que la moda i la mort comparteixen una naturalesa comuna: el canvi constant. Totes dues són un memento mori constant, que ens recorden que la nostra existència és efímera. 

The Art of Loss proposa una alternativa atemporal a les ràpides tendències d’avui dia. Aquesta col·lecció busca ser un tribut: és una col·lecció carregada d’emoció que empra talls experimentals i geomètrics drapats. Les peces, elaborades amb teixits elegants i inusuals, busquen jugar amb el luxe i el seu sabotatge, creant un nou concepte de bellesa.

THE ART OF LOSS Collection
FATIMA MIÑANA photo

FATIMA MIÑANA és una marca que es distingeix pel seu disseny innovador i pel seu enfocament únic de la feminitat. Cada peça és única, ja que el procés de creació és similar al d’esculpir: es va dibuixant i modelant la peça en tres dimensions per aconseguir la proporció, el moviment i l’equilibri desitjats. Aquest enfocament meticulós dona lloc a peces plenes de creativitat i de precisió artesanal.

Fundada el 2020, la marca va debutar amb èxit a la plataforma Ego de la Mercedes Benz Fashion Week Madrid, on va rebre el premi Mercedes Benz Fashion Talent 2020. Des d’aleshores, FATIMA MIÑANA ha presentat dues col·leccions addicionals; amb cadascuna d’elles, ha ampliat la seva visió i ha consolidat la seva presència a la indústria de la moda a Espanya. Celebritats com Kendall Jenner, Nathy Peluso, Mina El Hammani o María José Llergo han portat els seus dissenys, cosa que reflecteix l’atractiu global i l’impacte de la firma al món de la moda contemporània. Amb cada col·lecció, FATIMA MIÑANA continua explorant noves maneres d’expressar la feminitat a través de la moda avantguardista, reafirmant el seu compromís amb la innovació i l’excel·lència en el disseny.

Web:  fatimaminana.com
Mail: [email protected]

El contacte comercial i de premsa/comunicació:

Nom: Fátima Miñana Sánchez
Mail: [email protected]

Theme: olxxx by Jose delSol.