DOMINNICO SPRING 25
DOMINNICO aborda la col·lecció SPRING 25 revisant els seus codis estètics per a elevar-los a una versió inexplorada fins al moment per la marca. Partint del món esportiu, el seu director creatiu, Domingo Rodríguez Lázaro, investiga ara en siluetes de llarg midi i maxi mànigues.
Quant al colorit, entren en joc tons com el rosa, vermell, blau elèctric i els màxims contrastos blanc i negre al costat de materials habituals de la signatura com el cuir i el denim i pèl reciclat. Una oda a la llibertat que convida a jugar la nova lliga de DOMINNICO.
Atmosphere
DOMINNICO és una marca de «prêt-à-porter» «genderless» que va fundar el 2016 a Barcelona el seu director creatiu, Domingo Rodríguez Lázaro (Alacant, 1994). La firma, que treballa sota la premissa de l’«slow fashion», es caracteritza per la meticulositat en el patronatge, la recerca en nous teixits i materials, la sostenibilitat en els processos i la visió futurista de la moda, en la qual els valors de la inclusió i la llibertat són el fil conductor de totes les seves col·leccions.
La primera col·lecció de DOMINNICO, titulada «UNUSUAL DICHOTOMY», es va presentar a Budapest, dins l’European Fashion Union.
El proper any, la marca va presentar la següent col·lecció, «REVOLUTION&DECADENCE», dins del marc de la Mercedes-Benz Fashion Week Madrid. Tan sols un any després i gràcies a l’èxit de la col·lecció NEIL Fall 19/20, el juliol del 2019, de nou a la Mercedes-Benz Fashion Week Madrid, DOMINNICO va presentar «HARAJUKU KIDS Spring 2020» i s’alça amb el premi Mercedes-Benz Fashion Talent, una proposta que també presenta a l’MBFW Tbilissi, a Geòrgia. El 2019, DOMINNICO crea una col·lecció en exclusiva al costat de la cantant Rosalía per a EMQ Tour.
El gener del 2020, va presentar «Idolatria» a la Mercedes-Benz Fashion Week Madrid i es va unir als dissenyadors consagrats de la plataforma més rellevant de moda del nostre país.
El setembre del mateix any, DOMINNICO va presentar UHURA a la Mercedes-Benz Fashion Week Madrid i, l’octubre, va quedar finalista al prestigiós premi WHO’S ON NEXT de Vogue España.
L’abril del 2021, la marca va presentar «OMEGA Fall 2021/22» dins del programa OFF de la Mercedes Benz Fashion Week Madrid. El setembre, va presentar, de manera independent i a través dels canals digitals de la marca, la col·lecció «EXTRA LIFE Spring 2022» i, l’octubre, DOMINNICO es va alçar amb el premi WHO’S ON NEXT de Vogue España, que li va permetre formar part de la generació WON de la revista de moda. «LOVERCROSS FALL 22/23» es va presentar el març del 2022 a la Mercedes-Benz Fashion Week Madrid.
L’octubre del 2022, DOMINNICO va presentar «NENNE Spring 23» a la plataforma 080 Barcelona Fashion, amb la qual va revolucionar les xarxes, va conquistar les celebritats i va aconseguir posicionar-se com una de les millors marques espanyoles a nivell internacional: va vestir Rita Ora i Mia Khalifa, i va formar part de la gira «Renaissance World Tour» de Beyoncé.
El maig del 2023, DOMINNICO va presentar la seva última col·lecció, un altre cop a la plataforma 080 Barcelona Fashion: «DILDOM Fall 23». Lady Gaga, Beyoncé, Rosalía i Dua Lipa són algunes de les celebritats que han lluït «looks» de DOMINNICO i han elevat la marca a l’escena internacional.
L’octubre de 2023, la marca presenta, de nou en el marc de 080, la seva col·lecció MAEMUKI, i en la qual va comptar amb un gran càsting de models, amb noms tan reconeguts com Carmen Lomana o Sita Abellán. El febrer de 2024, Dominnico va presentar el seu Pre-Tardor 2024, sota el calendari de Madrid es Moda, on vem veure un avançament de la col·lecció que despres presentaria a 080 BCN Fashio, HOOK.
Web: www.dominnico.com
Mail: [email protected]/ [email protected]
El contacte comercial i de premsa/comunicació:
Clara Courel
Mail: [email protected] /[email protected]