CANNON BEACH
FROM EDITION NUMBER 33
CANNON BEACH (Primavera Estiu 2024), neix del record: aquell que persisteix a la nostra ment fins i tot quan no s’ha realitzat; com somnis no materialitzats que s’enreden a la nostra memòria fins a semblar il·lusions d’un passat molt llunyà. Es nodreix de la nostàlgia, és la seva raó de ser: l’arrel del que fem.
Concebem la col·lecció com un miratge, una declaració d’intencions amagada, una reclamació d’allò que no vam poder viure. Ballet. Un estiu fred a la costa d’Oregon. Ens vam enamorar i desenamorar per enamorar-nos encara més quan ja estàvem massa lluny i només ens quedava la sensació del que podríem haver estat.
La invitació al desfilat retrata aquesta il·lusió, el miratge del qual parteix la col·lecció – el títol de la qual només es pot llegir en encarar-la a un mirall, que ja fa referència a la violència que suposa mirar-se a un mateix amb honestitat, acceptant els seus desitjos; però també al canvi de perspectiva: hem d’assumir la realitat de manera diferent.
La col·lecció, en sintonia amb l’esperit de la marca, destaca per la integració de peces de ceràmica que realitzem a mà en el nostre estudi, així com la presència de teles antigues trobades en anticuaris o mercats costaners; a més de siluetes contemporànies superposades a propostes més clàssiques.
D’aquesta manera, mantenint l’essència que la marca va introduir a les seves dues primeres col·leccions, els colors blanc i negre continuen sent protagonistes a ‘CANNON BEACH’, alhora que s’incorpora una paleta cromàtica més àmplia – bordós, blau marí o groc – a més de teixits com el tweed o els tapisseries, que es converteixen en emblemàtics per a AVEC AMOUR.
A CANNON BEACH es consideren els uniformes esportius antics, especialment dels campus universitaris i una aura acadèmica general. Això inclou plisats, ratlles, bombers, pantalons de vestir, etc. També minivestits i conjunts curts que recorden als anys 60 i 70, propis d’icones com Jane Birkin. Hi ha una sensació de modestia: la sensualització es percep implícita i suament, i els bàsics generals es refeien per definir la raó de ser de AVEC AMOUR.
Atmosphere
Des que Daniel i María es van conèixer el gener del 2020, la parella ha desenvolupat un univers conjunt que, en els seus primers dies, es va materialitzar com un projecte fotogràfic i va anar evolucionant fins a convertir-se en AVEC AMOUR el febrer del 2022. Aquesta firma de moda valenciana reuneix les diferents disciplines artístiques que tots dos van cultivar al llarg de la seva adolescència i que es fusionen avui dia a les seves col·leccions.
L’essència d’AVEC AMOUR es forja a través de la col·laboració integral de Daniel i María, on cadascun compta amb un rerefons que aporta de manera significativa a la concepció de la identitat de la marca. Havent estudiat el grau de Disseny de Moda i el Màster d’Artesania, Maria va instruir Daniel en confecció i patronatge – la primera peça que va cosir va ser roba interior per a la marca – i ell a ella en identitat visual i fotografia en les etapes més primerenques del projecte. Des de llavors, tots dos es complementen de forma multidisciplinar en totes les àrees de la marca, permetent a tots dos encarregar-se de totes les fases que componen les col·leccions: des del disseny, patronatge i confecció fins a la producció de les campanyes, e-commerce, teasers, etc.
CONSULTEU LES ÚLTIMES EDICIONS PER A LA INFORMACIÓ ACTUALITZADA
Dissenyadors:
María Undo i Daniel De Villanueva
www.avec—amour.com
info@avec—amour.com
Contacte comercial i de premsa:
[email protected]