THE LABEL EDITION

UNFOLDING

Per a aquesta edició de la 080, The Label Edition proposa, amb la seva nova col·lecció UNFOLDING, noves formes de viure la moda, a través dels seus teixits i paletes de colors. El granat, com a tendència de la temporada, apareixerà en diverses looks, així com el color conyac i verd, que també prenen importància en aquesta nova proposta. No faltaran els tons foscos, que componen una part essencial de tot armari. 

Aquesta col·lecció pretén transmetre que el desenvolupament no només produeix un canvi, sinó que consisteix en una transformació constant, un moviment que ens potencia com a persones. Seguint l’essència de la marca, aquesta col·lecció destaca pels seus volums i formes audaces, definides per l’arquitectura de cada peça. Els patrons de sastre apareixen com el punt de partida de les diferents looks. Tot i això, la fluïdesa i comoditat són essencials en cada disseny, fusionant-se amb el seu estil distintiu. Les peces d’aquesta nova col·lecció, a través dels seus patrons, colors i teixits, reflecteixen sofisticació i versatilitat. 

UNFOLDING presenta una nova línia de teixits de la marca. Elaborada amb pell de primera qualitat, aquesta col·lecció encarna l’essència de la moda honesta, de la mà de pràctiques ètiques i sostenibles. Una nova visió que protagonitza aquesta i futures col·leccions. Teixits com el denim i la pana bordada abunden de nou en aquesta aposta, així com els botons daurats, que formen part de l’estil de la marca. 

UNFOLDING dona pas a una nova etapa de més qualitat i de noves formes i materials. Com més ens endinsem en nosaltres mateixos, més àmplia és la nostra experiència personal, expandint-se així el sentit propi de la nostra persona. La moda i aquesta nova col·lecció impulsen aquest desenvolupament. 

UNFOLDING Collection
THE LABEL EDITION photo

The Label Edition neix a principis del 2019 de la mà de dues expertes en moda i màrqueting de luxe, Véronique Von Siebenthal (cofundadora i directora creativa) i Laura Johansson (cofundadora). 

Amb un ADN 100% digital, l’estratègia comercial de The Label Edition gira al voltant de la venda online i el seu punt fort és l’exhibició de les seves peces a la web. Des dels seus inicis, s’ha volgut potenciar la part d’imatge i comunicació de la firma, per crear una marca centrada no només en el disseny de la peça, sinó també en transmetre uns valors i una estètica a través d’aquesta. 

Atemporalitat, moda ètica i honesta i exclusivitat en són els principals pilars, els que han guiat el creixement de The Label Edition, basat en la producció de càpsules confeccionades en proximitat i amb unitats limitades. La marca aposta per un plantejament més dinàmic, que segueix el seu procés creatiu sense fixar uns límits pel que fa a temporades i nombre de peces. A més, la producció d’edicions limitades permet que la marca es prengui el luxe d’escollir alguns teixits de dead-stock, per donar-los una segona vida i contribuir a la durabilitat de les teles. Aquest recurs permet incloure una filosofia de reciclatge en algunes càpsules i impulsar la slow fashion. Així doncs, l’aspecte visual i estètic de la marca també juga un paper important, entès com a recerca d’una bellesa i elegància naturals que «sempre acompanyin l’essència de la dona i mai no la silenciïn». 

La base d’operacions de The Label Edition és la ciutat de Barcelona, per tot el que comporta el sector tèxtil a Catalunya. No obstant això, la marca té una àmplia projecció internacional i, en menys d’un any, s’ha establert al món de la moda com una marca desitjada tant per clientes com per actrius i influencers. En el seu curt temps de vida, The Label Edition ha estat reconeguda en mitjans tant nacionals com internacionals (consulteu l’apartat «Press» del lloc web), que avalen com aquesta conjunció de producte i comunicació ha estat capaç d’arribar al consumidor i contagiar-li els seus valors. 

Theme: olxxx by Jose delSol.