HOSS INTROPIA

HOLI

La col·lecció Holi de Primavera-Estiu 2024 està inspirada en el festival primaveral hindú, una celebració vibrant coneguda com la festa dels colors i de la vida. En aquest dia, en la majoria de les localitats índies i nepaleses, es concentren persones de diferents castes, condicions socials, religions i edats amb un únic objectiu: passar-ho bé. 

Dissenys plens de detalls elaborats  acuradament, amb molta artesania i personalitat que afegeixen un toc especial a cada peça. Siluetes femenines, romàntiques, amb teixits naturals, vaporosos, jacquards i estampats realitzats a mà són una expressió artística de festivitat. Una col·lecció plena de color on incorporen tons de fúcsies, roses, malves i tocs de mandarina i verd en diverses intensitats, entrellaçats harmoniosament amb el blanc. 

Holi captura la màgia del festival, convidant a submergir-se en un món on la moda es converteix en una expressió d’alegria i vitalitat. 

La col·lecció serà un «see now, buy now & coming soon», i es podran trobar tots els dissenys a les seves botigues físiques i en línia aquesta temporada. 

HOLI Collection
HOSS INTROPIA photo

Alejandra Valero, després de finalitzar els seus estudis de Disseny de Moda a l’IED i Central Saint Martins, va guanyar el concurs CREA-LO organitzat per Loewe (LVMH), on va treballar en el Departament de Disseny. Ha dissenyat per a Inditex i per a Intropia, essent la Directora Creativa de Hoss Intropia durant l’etapa anterior. 

Des del 2013, té el seu propi estudi a Madrid, fundat juntament amb la seva sòcia i mare, qui té una gran trajectòria en el món de la moda, on es centren principalment en la creació de vestits de núvia. Actualment és la Directora de Disseny de Hoss Intropia, havent estat una peça clau en el relleu de la marca el 2021. 

Hoss Intropia va néixer el 1994 i, després d’una exitosa trajectòria amb un important reconeixement i un fort desenvolupament internacional, el grup Tendam la va adquirir per rellançar-la el 2021, mantenint l’essència inicial de la marca.  

Hoss Intropia és una marca de moda que mostra un caràcter diferent i una herència multidisciplinària. El seu esperit lliure, dins dels seus valors mediterranis més autèntics, l’ha ajudat a convertir-se en una firma de moda femenina contemporània molt respectada, arribant a ser una referència per a milers de dones de tot el món.  

Compta amb una visió única per proporcionar luxe assequible amb la màxima atenció al detall i a un preu just, en què la personalitat i l’estil estan per sobre de les tendències. Roba, calçat i accessoris completament distintius i reconeixibles. La filosofia de la marca està present en tots els processos de disseny. 

Theme: olxxx by Jose delSol.