31th Edidion from maig 4 / 2023

DOMINNICO

31th Edidion from maig 4 / 2023

DOMINNICO 2016-2022 Dominnico és una marca prêt-à-porter que es funda a Barcelona pel seu director creatiu Domingo Rodríguez Lázaro (1994), l’any 2026. La firma, que treballa sota la premissa de l’slow fashion, es caracteritza per la meticulositat en el patronatge, la investigació en nous teixits i materials, la sostenibilitat en els processos i la visió futurista de la moda que té com a objectiu dirigir-se a un públic heterogeni en la que els valors de la inclusió i la llibertat són el fil conductor de totes les seves col·leccions.

La primera col·lecció de Domminico, titulada Unusual Dichotomy, es presenta a Budapest, dins de l’European Fashion Union. Durant el següent any, la marca guanya popularitat dins del món de la moda i això el porta a presentar la següent col·lecció, Revolution&Decadence, dins del marc de la Mercedes-Benz Fashion Week Madrid. Només un any més tard i gràcies a l’èxit amb la col·lecció Neil per al FW 19/20, el juny de 2019, novament a la Mercedes-Benz Fashion Week Madrid, Dominnico presenta Harajuku Kids, l’estiu de 2020, alçant-se amb el premi Mercedes-Benz Fashion Talent. Aquesta col·lecció també és presentada a la MBFW de Tbilisi, Georgia.

Durant el 2019, Dominnico crea una col·lecció més exclusiva amb la cantant Rosalía per EMQ Tour. El 31 de gener de 2020, presenta Idolatría a la MBFW Madrid, unint-se als dissenyadors consagrats de la plataforma més rellevant de moda del nostre país. Al setembre de 2020 presenta “Uhura” a la MBFW Madrid i a l’octubre del mateix any queda finalista en el prestigiós premi “WHO’S ON NEXT” de la revista VOGUE.

Al novembre, el dissenyador firma amb Sony Music el videoclip de Lali Espósito. A l’abril de 2021, Dominnico presenta OMEGA AW 2021/22 dins del calendari Off de la MBFW Madrid, destacant que torna a estar nominat a l’edició d’aquell mateix any del premi “WHO’S ON NEXT” de la revista VOGUE. Al setembre, va presentar la col·lecció EXTRA LIFE SPRING 2022, presentada de manera independent a través dels canals digitals de la marca. A l’octubre, Dominnico guanya el premi “WHO’S ON NEXT” de VOGUE, formant part de la generació WON de Vogue España.

La darrera col·lecció que ha vist la llum és “Lovercross” FALL 22/23, presentada l’anterior març a la MBFW Madrid. En aquesta col·lecció Dominnico ha col·laborat amb marques i artistes com Cachorro Lozano i Andrei Warren de Misato Studio, realitzant un petit fashion film en 3D per la marca Rowenta. Marques com New Rock, Cuplé i Suritt van firmar la col·lecció d’accessoris. Lady Gaga, Beyoncé, Rosalía, Dua Lipa o Aitana són algunes de les celebrities que són fidels a la firma, dotant-la de gran presència a les xarxes socials i premsa internacional, sent Dominnico una firma present a revistes com Vogue Runaway, Cosmopolitan, Harper’s Bazaar, Glamour, Hola Fashion i Fashion United.

DILDOM FALL 23

COLLECTION

La col·lecció DILDOM FALL 23 sorgeix de la necessitat de continuar creant un pensament d’unió i comunitat inclusiva més enllà de la mateixa moda. Es tracta d’una proposta formada per 25 looks en la qual les peces reconeixibles que ja formen part de la identitat de la marca s’engranen per donar pas a una inspiració que mira cap a corrents artístics com el dadaisme de Marcel Duchamp; l’art conceptual dels germans Jake i Dinos Chapman; l’artista contemporània Anna Uddemberg; el dissenyador d’objectes, Anthony Redmile; la provocativa estètica de La Taronja Mecànica, de Stanley Kubrick, o la novel·la distòpica Un món feliç, d’Aldous Huxley.

“L’aplicació d’elements propis de la temàtica BDSM a peces de colors milky fa que adquireixin dolçor en aquesta col·lecció basada en la llibertat com a reflex de la societat contemporània”, assegura Domingo Rodríguez Lázaro, director creatiu de DOMINNICO.

Pel que fa als materials i teixits, la majoria provinents de restes d’estoc, en destaquen el xarol, el cuir i el pèl natural Tibet, a més de la pedreria, els tafetans i el Tencel, per donar origen a siluetes de talls asimètrics i obertures estratègiques unides per sivelles i fermalls amb el logosímbol de la marca. “La vestimenta esportiva, el món del motor o les aplicacions i fornitures amb connotacions sexuals són elements clau en aquesta proposta en la qual no creem roba per anar amb moto, sinó que utilitzem materials i teixits amb què podríem revestir la moto mateixa”, comenta el dissenyador.

El colorit flueix entre tons diluïts com el verd menta, el blau cel o el rosa nadó, i altres d’afruitats i més potents, com el mandarina o el color maduixa. Tots ells componen la paleta d’aquesta col·lecció d’esperit futurista que involucra la moda per parlar de la reivindicació individual.

Theme: olxxx by Jose delSol.