080 Logo
ca
Search



The Label Edition neix a principis de 2019 de la mà de dues expertes en moda i màrqueting de luxe, Véronique Von Siebenthal (fundadora i directora creativa) i Laura Johansson (co-fundadora).

Amb un ADN 100% digital, l'estratègia comercial de The Label Edition gira al voltant de la venda online, sent el seu punt fort l'exhibició en web de les seves peces. Des dels seus inicis, s'ha volgut potenciar la part d'imatge i comunicació de la signatura, per a crear una marca centrada no només en el disseny en si de la peça, sinó a transmetre uns valors i una estètica a través d'aquesta.

Atemporalitat, moda ètica i honesta, i exclusivitat són els seus principals pilars, els que han guiat el creixement de The Label Edition, basat en la producció de càpsules confeccionades de proximitat i amb unitats limitades. La marca aposta per un plantejament més dinàmic, que segueix el seu procés creatiu sense marcar uns límits en quant a temporades i nombre de peces. A més, en produir edicions limitades, la marca pot prendre's el luxe de triar alguns teixits de dead-estoc, donant-los una segona vida i contribuint a la durabilitat de les teles. Aquest recurs permet incloure una filosofia de reciclatge en algunes càpsules, impulsant la slow-*fashion. Així mateix, l'aspecte visual-estètic de la marca juga també un paper important, entès com a cerca d'una bellesa i elegància naturals que «sempre acompanyin l'essència de la dona i mai la silenciïn».

The Label Edition té com a base operacional la ciutat de Barcelona, per tot el que comporta el sector tèxtil a Catalunya. La marca, no obstant això, té una àmplia projecció internacional i en menys d'un any, s'ha assentat en el món de la moda com una marca desitjada tant per a clientes com per a actrius i influencers. En el seu curt temps de vida, The Label Edition ha estat reconeguda en mitjans tant nacionals com internacionals (vegeu en web, apartat ‘press’), que avalen com aquesta conjunció de producte i comunicació ha estat capaç d'arribar al consumidor i contagiar-li els seus valors.




+ info






Col·lecció_Love echo

Aquesta càpsula evoca la necessitat instintiva de retrobar-nos. Estem vivint moments difícils i avui, més que mai, és vital estimar-nos i donar-nos suport per superar la incertesa. Per això la marca vol despertar el sentiment d’amor en la seva forma més pura i humana. 

El procés creatiu de The Label Edition no segueix un plantejament rígid per temporades, sino que respon a les inquietuds de cada moment. Love echo alimenta el desig per aquest tipus d’amor que ens convida a deixar a una banda les emocions negatives i recordar temps més fàcils, en els que abraçar-se no era sinònim de posar-se en perill. Aquest tipus d’amor que ens uneix i ens ensenya que la felicitat és compartida. Aquest tipus d’amor que parla un llenguatge comú, que flueix a través d’aquestes peces. 

Bruses y baggy pants de colors vius, volants que exalteixen l’exuberància i botons de diferents mides que conviuen en un mateix puny, són alguns dels elements que parlen aquest llenguatge. En la mateixa línia, el creixent ús de fibres orgàniques, reciclades i naturals, així com del dead-sotck, contribueixen al respecte cap al medi ambient. 

A més, les peces estan acaronades fins al més mínim detall per donar-los un valor afegit de qualitat i exclusivitat a nivell estètic. Amb un tint romàntic però enèrgic, totes les peces de la marca traslladen al terreny sensorial el seu missatge de calor i proximitat. El títol transmet la idea de que percebem el que donem: l’amor segueix el mateix moviment del so, que es reflexa i torna al seu punt d’origen. Love echo explora un món on el que ens uneix preval per sobre del que ens separa, i tots ballen al so de la mateixa música. 


Main Sponsor:

Sponsors:

Col·laboradors: