080 Logo
ca
Search



The Label Edition neix a principis de 2019 de la mà de dues expertes en moda i màrqueting de luxe, Véronique Von Siebenthal (fundadora i directora creativa) i Laura Johansson (co-fundadora).
Amb un ADN 100% digital, l'estratègia comercial de The Label Edition gira al voltant de la venda online, sent el seu punt fort l'exhibició en web de les seves peces. Des dels seus inicis, s'ha volgut potenciar la part d'imatge i comunicació de la signatura, per a crear una marca centrada no sols en el disseny en si de la peça, sinó a transmetre uns valors i una estètica a través d'aquesta.

Atemporalitat, moda ètica i honesta, i exclusivitat són els seus principals pilars, els que han guiat el creixement de The Label Edition, basat en la producció de càpsules confeccionades en proximitat i amb unitats limitades. La marca aposta per un plantejament més dinàmic, que segueix el seu procés creatiu sense marcar uns límits en quant a temporades i nombre de peces. A més, en produir edicions limitades, la marca pot prendre's el luxe de triar alguns teixits de dead-estoc , donant-los una segona vida i contribuint a la durabilitat de les teles. Aquest recurs permet incloure una filosofia de reciclatge en algunes càpsules, impulsant la slow-*fashion. Així mateix, l'aspecte visual-estètic de la marca juga també un paper important, entès com a cerca d'una bellesa i elegància naturals que «sempre acompanyin l'essència de la dona i mai la silenciïn».

The Label Edition té com a base operacional la ciutat de Barcelona, per tot el que comporta el sector tèxtil a Catalunya. La marca, no obstant això, té una àmplia projecció internacional i en menys d'un any, s'ha assentat en el món de la moda com una marca desitjada tant per clientes com per actrius i influencers. En el seu curt temps de vida, The Label Edition ha estat reconeguda en mitjans tant nacionals com internacionals (vegeu en web, apartat ‘press’), que avalen com aquesta conjunció de producte i comunicació ha estat capaç d'arribar al consumidor i contagiar-li els seus valors.





+ info



Dia

Hora

A on?
17 septiembre 2020

19:30

080 TV



Col·lecció_RÉSILIENCE

Per a estrenar-se en el món del runway, The Label Edition esprem les seves arrels i es remet al desig inicial amb el qual va arrencar la marca: crear un concepte al voltant de la moda ètica, a temporal i exclusiva.
Les peces de The Label Edition estan dissenyades per i per a dones resilients , amb un gust i una sensibilitat estètica que defuig de l'excessiu. La resiliència és la capacitat de perdurar, fins i tot en circumstàncies adverses, per a continuar projectant-se en el futur. En un món en el qual tot sembla ser líquid i efímer, amb gran inestabilitat i incertesa enfront del que ens ofereix el mitjà i llarg termini, cuidar el propi és de vital importància: el planeta enfront del canvi climàtic, la família enfront del Covid-19, i la personalitat enfront de l'homogeneïtzació de la moda per tendències.

El saber mantenir i reinventar una mateixa peça perquè s'adapti al dia a dia de cadascun, en lloc de deixar-la reposar en l'armari després d'haver lliurat la seva funció una única vegada, s'enllaça a una personalitat forta i conscient, que té com a prioritats l'estètica i, al seu torn, el consum responsable i ètic . Aquesta és la personalitat d'una dona que vol distanciar-se de la producció en massa i apostar per peces a temporals, que poden cobrar nova vida en una varietat d'ocasions.

Aquesta és la bellesa de les peces de The Label Edition: la seva capacitat de reinventar-se i
mantenir l'originalitat amb la qual han estat dissenyades. Els vestits, camises, faldilles, etc., estan ideats per a ser portats tant com statement item com per a conviure amb altres peces, sempre amb la finalitat de reflectir l'elegància natural de les dones que els porten. The Label Edition se cenyeix a un compromís amb la qualitat, en contraposició a la quantitat, de les peces – la famosa dita menys, és més, que els confereix un doble valor afegit a nivell de sostenibilitat i exclusivitat.

Aquesta desfilada representa en cada mínim detall la filosofia de la marca: peces a temporals i resilients però elegants i inspirades, que demostren com el slow-*fashion no significa limitació sinó llibertat i personalitat.



Main Sponsor:

Sponsors:

Col·laboradors: