ca
Search



Pablo Erroz és una marca de roba creada el 2012 pel dissenyador que hi dona nom i vida.


Sota el concepte SEASONLESS, INDIVIDUALISTIC AND GENDERLESS QUALITY CLOTHING MADE IN SPAIN FOR MULTITASKING CITIZENS OF THE WORLD, les col·leccions neixen interpretant la fusió de l'estil més street juntament amb un luxe fàcil i sofisticat, actualitzat als nous temps. 


Sota una dimensió artística i un esperit lliure, el color, la música, el contemporani i la cultura pop acompanyen sempre el procés creatiu. En apostar per l’individu mateix i la sinergia entre persones i situacions, la roba ja no entén de gènere i troba el seu match. Clothing + leather goods amb siluetes atrevides i esportives, en combinació amb un acostament a l’artesania i un love attraction a la peça exterior. Ens identifiquem amb petits nínxols, persones individualistes sense edat que marquen el seu camí per mitjà d'objectius personals, com també el de aquest nou col·lectiu que forma

part de l'era multitasca.


Batejat per VOGUE com digne «hereu del cool novaiorquès», la marca ha rebut diversos reconeixements com els premis Onda Cero de disseny (2014), Barcelona Designers Collective (2015) —comissariat per Georgina Chapman (Marchesa) i Collin McDowell (Vogue EUA)—, com també el de millor dissenyador masculí espanyol en el prestigiós Woolmark Prize (2017). Des de l’inici, la marca ha anat presentant les col·leccions a diferents plataformes com el MBFWMadrid, la Viena Fashion Week i actualment al 080 Barcelona Fashion. El 2016, el portal de tendències WGSN l'inclou en la secció «Brands to watch» i el 2018 és finalista al WHO'S ON NEXT de Vogue Espanya. 


Creient des del començament en la importància d'unir sinergies, Pablo Erroz també col·labora activament amb altres marques nacionals i internacionals.


- Keep it sustainable -






Dades d'interès



Dia

Hora

Lloc
05 febrero 2020

17:30

Recinte Modernista de Sant Pau
Carrer de Sant Antoni Maria Claret, 167
08025 Barcelona


https://www.pabloerroz.com
[email protected]
0034 630 024 753
@pabloerroz



Col·lecció_NON-SEASONAL - NS21

«... ara decideixes un nou rumb, on respirar una mica d'aire i només gaudir el temps. És moment d'escoltar la natura, de no mirar el telèfon ni veure històries a Instagram. És temps de prendre un cafè i mirar per la finestra amb la mirada posada en un nou destí, per a trobar un lloc neutral on relaxar-se i retrobar-se.»


Tot el producte dissenyat exclusivament per a la col·lecció Non-Seasonal 2021 estarà a la venda de manera limitada després de finalitzar la desfilada en les seves respectives webs.


NON-SEASONAL 2021 és la proposta que es presentarà durant el marc del proper hivern que, seguint la nova estratègia de la marca duta a terme ja en l'edició anterior, uneix sota un mateix paraigua una proposta atemporal extensible a tot un any, que uneix estiu i hivern i, d’aquesta manera, elimina les temporades i evoca un consum més amable i respectuós amb el medi ambient, així com més limitat i exclusiu, amb la premissa i el valor afegit de poder unir mercats oposats i diferents públics a través d'una col·lecció que gira entorn d’un any complet de vida i que es complementa amb un exercici de proporcions en total sintonia amb les minúcies progressives del nostre temps. En aquesta ocasió, la passarel·la es cobreix de paisatgístiques catifes amb motius presents en la col·lecció en una col·laboració realitzada amb catifes Hispània per celebrar el seu 90 aniversari.


La silueta masculina aconsegueix la major importància fins la data, ja que la majoria de «looks» es presenten sobre home i aposten per un territori nou, una mica més fosc i ombrívol, completat amb una categoria de dones de ple dret, sense difuminar les línies de gènere, ja que tota la col·lecció és perfectament intercanviable en el seu conjunt. Completa la passarel·la Enzo, una col·lecció d'il·luminació dissenyada en exclusiva per IDP en col·laboració amb LightingSpain composta de 3 models combinables.


PANTONE:  «intensive violet», un «meadowlark» (o pistatxo) ocasional, «sudan brown», «frosted almond» i negre. 

TEIXITS: sedes, llis, cotons, alpaca i draperia componen el cos de la col·lecció, acompanyat de peces de napa seleccionades, setins i combinacions en punt de caixmir i llana merina.

SHAPES: l’estètica masculina i la femenina s'uneixen un cop més i es combinen en una proposta majoritàriament unisex, amb «shapes oversize», esportives i relaxades però sofisticades, amb un acostament important a la sastreria i als gèneres de punt. 


Per a aquesta col·lecció, MELLER i Pablo Erroz uneixen sinergies i llancen conjuntament el model d'ulleres DISHED, un mix en mostassa i carey d'edició limitada que representa l'esperit de les dues marques.

Tots els looks es presenten calçats en una col·lecció càpsula, composta de dos models de sabata Oxford, dissenyats per Pablo Erroz per Chay Shoes.

Cascos i guants de Hamster.


Tot el producte dissenyat exclusivament per a la col.lecció Senar-Seasonal 2021 estarà a la venda de manera limitada després de finalitzar la desfilada en les seves respectives webs.