080 Logo
ca
Search



ONRUSHW23FH neix de la fusió de l’Albert Sánchez i el Sebastián Cameras que amb 24 i 22 anys arrenquen el projecte, dos dissenyadors ambdós graduats en Disseny de Moda i Imatge a la ciutat comtal. Aquesta marca forma part del projecte de final de carrera d’ells dos, que consistia en la creació d’una col·lecció que es presentaria a finals de juny de 2019, consolidant-se més tard en el projecte actual.

Tots dos dissenyadors, després de graduar-se en disseny de moda i un postgrau en Fashion Management i Estilisme respectivament, viatgen a París durant la Fashion Week de Menswear 2019 per treballar com a assistents d’estilisme per a Eytys en la presentació de la seva col·lecció, i posteriorment com a showroom assistants per a Diane von Furstenberg. Seguidament es muden a Londres on comencen un període de pràctiques a la firma del dissenyador David Koma, preparant la col·lecció del seu desè aniversari que es presentaria a la London Fashion Week de setembre de 2019. A l’octubre del mateix any realitzarien pràctiques en disseny a Preen by Thorton Bregazzi desenvolupant la col·lecció Fall/Winter 2020/2021.

El 2020 tornen a Barcelona per treballar en el creixement del seu projecte personal, i a la vegada evolucionant com a professionals individualment en l’àmbit de la moda. Finalment, desenvolupen la primera col·lecció sobre passarel·la presentada el setembre de 2020.

El fet d’haver presentat “ALMOST THERE” SS2021 els ha obert les portes a grans projectes i haver treballat amb professionals com: Carlota Guerrero, Nathy Peluso x Latin Grammys, Christine and The Queens, La Jedet, Stephania Yepes, Sita Abellán, Milena Smit, Natalia Lacunza, Amaia, Claudia Valentina, Jessica Goicoechea, María José Llergo, Mafalda, Querida… Comptant també amb publicacions impreses a premsa com a NEO2, Vogue Portugal, King Kong, Wonderland, Sideguise, Nylon, Indie Magazine, Hércules Universal, CAP74024, GQ…






+ info






Col·lecció_Liminal

Anteriorment basàvem el nostre treball en un discórrer diari de la vida i la celeritat que aquesta ens exigeix. Fixant-nos en els lapsus d’estrès i fricció generats en aquells moments d’apressament, hem utilitzat com a punt de partida per aquesta col·lecció centrar-nos en l’energia dels individus i com aquests es comporten en l’espai que habitem a través del moviment i la tensió que aquest provoca.

Per aquesta nova col·lecció “LIMINAL COLLECTION” 2021/2022, prenem com a referència l’obra dels artistes Panayiotis Vassilakis (més conegut com Takis), i Peter Sedgley que exploren aquest espai i energia intangibles buscant revelar-los a través de les seves obres cinètiques basades en estudis del moviment, so i color. D’aquesta manera proposem una col·lecció on les peces actuen com a vehicle per donar visibilitat a aquesta energia i connexions invisibles/intangibles, existents entre i en els nostres cossos. 

Un dels recursos més importants és la transformació i metamorfosi de les peces com a conseqüència de la seva interacció amb l’espai. Aquest diàleg és creat gràcies a les tensions electromagnètiques entre punts estratègics de les peces i el set. Utilitzant imants, electricitat i aprofitant-nos del propi moviment del model proposem revelar el que està ocult, oferir una ullada a la veritat imperceptible de la col·lecció. 

Aquesta col·lecció es presenta com atemporal i gender-undefined, coincidint amb el títol “Liminal”, que prové de l’adjectiu que s’utilitza per descriure les coses associades a un punt en el qual comença a produir-se una resposta fisiològica o psicològica. Es refereix no només a allò tot just perceptible, a un llindar sensorial, sinó també a allò que està in-between o relatiu a una fase intermèdia de transició. 

Al llarg de la col·lecció podrem observar amb bastant claredat que el “layering” juga un paper protagonista. Mentre que per un costat ens ajuda a crear siluetes, aporta dinamisme dins de les estructures presentades, per l’altre acaba de tancar el significat de la col·lecció aportant el recurs de revelació sobre allò que no és perceptible a primera vista però que es va descobrint eventualment durant la presentació. Paral·lelament la incorporació de formes estructurals més rígides circulars i ondulades, i les tensions creades per aquestes mateixes sobre el teixit, acaben de tancar la col·lecció. Complementant-se a més amb la joieria feta en col·laboració amb la glass-artist Agustina Ros que simula aquestes tensions en vidre bufat. 

Per últim, el joc de color proposat està conformat per tonalitats apagades com a base que van des del negre, passant per una àmplia tonalitat de grisos, nudes, marrons i blancs. Incorporant en forma d’estampats propis, sobre l’anterior colorit, games blaves i grogues basades en el treball de color de Sedgley. Creant així un efecte contrastat i captivador a la vista. Per tant es dóna més importància a la texturització, barreja, i manipulació tèxtil jugant amb: una àmplia selecció de lycres, tuls que creen clarobscurs pel joc de tensions, punt circular, reixetes (o provocació d’elles), teixits 3D, canalé i introduint puntualment algun teixit de plana. 

Un relat visual d’aquests vincles existents, encara que imperceptibles, pels quals tot està connectat. 

Joieria: Agustina Ros
Estilisme: Stephania Yepes
Música: Guillermo Aliaga & Alan Neil
Disseny de Set: NODE – M.Arch, José Luis Alvarez Tinajero y Adrián Díaz
Special Thanks to:
Laia López, Daniela Vanegas, Judith Casasús, Zoe Oms, Hnos Sánchez Ortega i Pedro Rodríguez




Sponsors:

Col·laboradors: