080 Logo
ca
Search



L'any 2015, Habey Club sorgeix com un projecte que plasma tota la inventiva dels seus creatius (David Salvador i Javier Zunzunegui), després de finalitzar els seus estudis al CSDMM de la Universitat Politècnica de Madrid. Des d'aleshores, el projecte ha anat creixent lentament, a nivell nacional i internacional, gràcies a la seva feina i el desenvolupament de noves iniciatives d’estudi a Madrid i a París per gestionar les vendes en tot el món. 

Al setembre del 2016, van ser seleccionats per primer cop per presentar la seva col·lecció durant la setmana de la moda de Madrid (MBFWM) dins de Samsung EGO, el seu debut a la passarel·la espanyola. Durant els següents anys, van establir gradualment les bases del que actualment és Habey Club, el seu concepte de disseny i la seva idea de producció i de consum. Per això, des d'aleshores treballen en la recerca de tallers per dur a terme noves idees o línies de producte, sempre des de la responsabilitat i l’aprenentatge. Així, han creat una xarxa de treball amb una mateixa filosofia i sistema de treball. 

Són diversos els conceptes o pilars que sostenen la marca: la revisió de l’artesania i les tècniques tradicionals, l’anàlisi de les tendències i la seva durabilitat i l'ús de fibres reciclades o naturals.

A part d’això, una altra part fonamental de la marca són les idees de les quals parteixen les seves col·leccions. Les seves inspiracions sorgeixen de l’art, el cinema, la fotografia o històries reals que superen la ficció, i parteixen de temes de gran impacte visual que es traslladen a les seves col·leccions per donar una gran importància als estampats, les combinacions de colors, els brodats i l’estilisme. Pel que fa a això últim, en David i en Javier entenen el valor dels accessoris i com es completen els looks tant a la passarel·la com als seus lookbooks. Per això, una part clau de la seva feina són les col·leccions complementàries d’accessoris, que perfilen per complet a Habey Club a cada col·lecció.

SOBRE HABEY CLUB

Habey Club és una firma nacional establerta a l'slow fashion, els valors principals de la qual són l’artesania, la sostenibilitat i la producció responsable. La firma se centra en la reutilització de teixits i l'ús de fibres reciclades o 100% orgàniques.

Sota aquests paràmetres, Habey Club prioritza la reinvenció de les tradicions per portar-les a l’actualitat des d’un nou punt de vista.





+ info



Dia

Hora

A on?
28 octubre 2022

16:00

Recinte Modernista de Sant Pau



Col·lecció_Reencuentro

Inspirada en les trobades familiars inesperades, aquesta col·lecció encaixa a la perfecció amb els dos pilars de la marca: la sostenibilitat i l'artesania.

Madrid, 9 de setembre del 2022. La firma de moda espanyola Habey Club presenta la seva col·lecció SS23, Reencuentro, inspirada en les reunions familiars que tots coneixem, però amb ingredients que relaten una realitat que poques vegades es reflecteix davant els altres. I davant el públic.

Converses impossibles fins a llargues hores de la matinada, moments per recordar, vivències ja passades i difuses a la ment. També es mostren les exaltacions d'amistat pròpies del moment, la improvisació i les converses, tant cara a cara com a l'esquena... Són els elements més comuns d'una col·lecció única que veurà la llum el proper octubre a la 080 Barcelona Fashion.

ESPERIT I INSPIRACIÓ

Per il·lustrar aquesta inspiració, on els directors creatius de la marca (David Salvador i Javier Zunzunegui) han volgut retratar com una relació freda passa a estrènyer-se gràcies al pas de les hores. Han apostat per peces prisades, que fan una al·legoria a les peces que arriben perfectament planxades, però que, amb el pas del temps, comencen a arrugar-se.

«Hem volgut reflectir la diversitat en la vestimenta dels protagonistes a través de diferents acabats dels teixits: teixits toscos o rudes, setinats i gases amb transparències. També hem afegit diferents longituds i escots, així com una barreja de gavardines de teixits clàssics de vestit amb mànigues informals construïdes amb canalé de punt», assenyala Zunzunegui.

Les llàgrimes que reflecteixen l'exaltació dels sentiments queden patents amb brodats en cristall en diversos tipus de peces de punt o teixits més rígids, com el texà. No hem d'oblidar el clàssic xal, en aquest cas reinventat.

Tal com assenyala Salvador, «és un element al qual hem recorregut en forma d'estructura rígida que es col·loca directament sobre el cos. L'esperit de les peces prestades, protagonistes en aquestes reunions, queda representat mitjançant els colls desencaixats, que al·ludeixen a la diferència de cossos entre el propietari i el nou inquilí».

Tots els elements que conformen aquesta col·lecció estan perfectament alineats amb els dos pilars de la marca: la sostenibilitat i l'artesania, dos components (estretament lligats) als quals han decidit no renunciar des que van fundar la firma.



Sponsors:

Col·laboradors: