ca
Search



Al capdavant d’All that she loves trobem a la Clara Esteve, dissenyadora de moda especialitzada en swimwear & intimates. 
Formada a la Idep Bcn, s’inicia al món de la moda des de ben jove, a la barcelonina TCN. Amb una trajectòria professional de 16 anys dins de la firma, el 2015 inicia el seu projecte personal. 
Al bell mig de la Costa Brava crea: Clara Esteve Studio, el seu estudi de disseny de swimwear & intimates, on crea col·leccions per diferents marques i dissenyadors externs. El 2017 llença des de l’Studio la primera marca pròpia: All that she loves. All that she loves és una firma de swimwear & intimates que centra el seu concepte principal en unir la tècnica i l’última tecnologia amb l’artesania i la producció local. 

Les peces són elaborades amb teixits d’alta qualitat descruats amb preparats per la posterior tintura. Cada peça es manipula, lliga i doblega manualment abans d’introduir-la dins els bombos de tintura, fet que permet donar-li un aspecte especial, exclusiu i únic a cada creació. Un cop tintades, les peces passen per una sofisticada manipulació de deslligats i acabats de costura i planxa que li acaben de donar l’aspecte desitjat. 

ATSL és una marca responsable que aposta per la filosofia made in local tant en la compra de teixits, com en tots els processos i les fases del desenvolupament de les col·leccions en tallers i col·laboradors de Girona, el Maresme i Barcelona. All that she loves entén la moda com un procés de creació basat en el respecte i on cada mà que hi participa hi posa tot el cor, perquè s’estima el que fa. ATSL it’s all about love and it’s all that she loves!





Dades d'interès






Col·lecció_#ATSLss21

ALL THAT SHE LOVES neix a la Mediterrània, a la costa catalana, en una petita població de l'Empordà. Sorgeix de la filosofia de la slow fashion i evoluciona a través d'una barreja eclèctica entre les seves arrels i el seu destí.

La qualitat de la matèria primera, l'ús de l'última tecnologia i l'amor per l'entorn que inspira els dissenys i les persones que formen part de l'elaboració de cada peça culminen en roba que de forma artesanal es talla, teixeix, es lliga i tenyeix en tallers locals de Girona i el Maresme. Les creacions finals dibuixen irremeiablement onades i racons de la Costa Brava.

El tie dye és el segell de ATSL des dels seus inicis l’any 2016. Aquesta tècnica no és una tendència passatgera, és la seva essència, el segell de la casa i l'origen de la marca: les onades i el vent, l'aigua i la sal, el sol i els seus raigs, les roques, la sorra i les pedres . Cap dia d'estiu és uniforme, no hi ha dues platges iguals ni dues persones no poden viure res de la mateixa manera. Per això cada peça és única i diferent.  Perquè és un producte natural, que, a través de moltes mans, es converteix en una altra força de la natura. Si totes som diferents per què hauríem de vestir-nos igual?

En la col·lecció SS21, la delicadesa i la força s'apoderen de la passarel·la: aquests nusos fets manualment i aquests tints energètics es converteixen en una explosió de colors i sensacions difícils d'oblidar. Com si la senzillesa mai no hagués estat tan sofisticada.
El color neix en el blanc i cru, passa pel gris gel, el llima, l'aigua, el rosa i arriba fins als caquis i el blau bluette. En roba de bany trobem les poliamides d'alta qualitat en diferents estructures, les llises, el canalé, el gofrat i el neoprè, totes preparades per a la tintura.  I una estructura de teixit elàstic metal·litzat en gold i silver i tintat per sobre. En la nova línia de complements amb teixits de cotó totalment orgànic, trobem el cotó llis, el canalé, diverses estructures de pelfes, la gasa de lli-cotó, la sarja de cotó gruixut i la seda meravellosa. I acabem lligant la col·lecció amb les peces metal·litzades.
Els looks que ATSL proposa són la barreja de les diferents línies de producte entre elles: biquinis amb pelfes, mallots amb shorts, bikinis sota i sobre dels complements i peces estrella com les granotes com a looks únics.

La nova proposta SS21 no deixa de ser una continuïtat de la temporada anterior amb nous dissenys, nou colorit i moltes novetats, però dins del seu estil i no d'una tendència concreta perquè això és al que aspira ATSL, a ser una marca amb essència, ADN i estil propi i no seguir tendències passatgeres. 
Aquestes peces surten de les idees d'una dona i passen per les mans de moltes altres, per a dones com tu.

Dones autèntiques. 
Que valoren allò que és bo i la novetat sense renunciar a la naturalitat.
Dones que estimen el que és de veritat.
#ATSLss21