Welcome to the Other side
FROM EDITION NUMBER 32
La creativitat i la innovació són l’altra cara d’una col·lecció funcional que és estètica i, alhora, còmoda. Els volums i les línies són els paràmetres que, juntament amb la fusió dels materials triats, conformen la innovació buscada.
Les jaquetes de plomes oversize amb aspecte metal·litzat, tot i que amb teixits molt suaus, són les peces que no obeeixen a classificacions, juntament amb els vestits d’obertures, asimetries i arquitectura per definir, els portaveus d’aquesta col·lecció.
A més, les propostes de pantalons sobredimensionats i minifaldilles que combinen amb tops experimentals busquen provocar l’emoció en la dona que aposta per la seva seguretat. Es reafirma la genètica del color per crear una proposta hivernal que no està exempta de la seducció dels tons metal·litzats i brillants que fan que el color sigui el protagonista predilecte fins i tot a l’hivern. Els botins i les botes mig altes combinen amb la col·lecció.
Atmosphere
Custo Barcelona va ser creada a principis dels anys 80 pels germans Dalmau, Custo i David, després d’un llarg viatge que els va portar arreu del món. En el seu camí, no solament van descobrir nous paisatges, sinó que també van poder contemplar les més variades manifestacions artístiques, culturals i filosòfiques. Una de les coses que més els va cridar l’atenció va ser l’estil de Califòrnia, expressat en el look dels surfistes que vivien al sud de l’estat, així com en l’element psicodèlic de la part nord. La innovadora moda plena de color que van trobar-hi els va impressionar, especialment un estil de samarretes que no existía a Espanya en aquella època.
Amb aquests elements com a punt de partida, la marca es va llançar amb el nom de Custo Line. Els germans Dalmau van començar a treballar i van aprendre tot el possible sobre tècniques d’impressió i els seus acabats, amb una atenció particular a l’àrea del disseny gràfic, en la qual se sentien especialment còmodes. Amb el temps, la investigació en l’ús del color i els estampats es va convertir en innovació, audàcia i sofisticació.
Actualment, podríem dir que Custo Barcelona existeix com un estil en ell mateix, que en certa manera suggereix una forma concreta de veure la vida. Una manera de veure la vida que s’expressa en col·leccions per a dona i home.
CUSTO BARCELONA AVUI
Custo Barcelona és, actualment, una marca d’imatge consolidada que des del 1997 presenta les seves col·leccions, cada temporada, a la New York Fashion Week. Innovació i creativitat constitueixen la base d’un estil caracteritzat per la utilització de gràfics i de color, que s’ha convertit en una icona.
El seu èxit s’ha vist reconegut no solament pel públic que compra les seves peces, sinó també pels professionals de la moda, mitjans de comunicació i celebritats.
CONSULTEU LES ÚLTIMES EDICIONS PER A LA INFORMACIÓ ACTUALITZADA
EMAIL: [email protected]
TELÈFON: +34 933 788 410
WEB: custo.com
Contacte comercial i de premsa/comunicació: XXL Comunicacion
Nom: Laura Desca
Email: [email protected]
Telèfon: 934 526 500