Core Collection
FROM EDITION NUMBER 32
En un món on l’evolució no coneix descans, on les fronteres de gènere s’esvaeixen i les identitats es barregen sense esforç en una sinergia progressiva, la Col·lecció Core de Carlota Barrera ressorgeix com un testimoni atemporal a la sostenibilitat. Com un armari dissenyat per a un ‘time-traveller’ contemporani, aquell que viatja sense esforç entre passat i futur, la Col·lecció Core desafia les limitacions de la nostàlgia. Així i tot, s’arrela en el present i proclama audaçment un manifest de fluïdesa. Obre el camí, visualitzant un món on la roba actua com un catalitzador de la transformació en un escenari en constant canvi. Aquesta col·lecció representa els valors fonamentals de Carlota Barrera: una celebració de les identitats diverses, un homenatge a l’adaptabilitat trans-estacional i una promesa de rellevància duradora. És la fusió entre la consciència i el valor perdurable, una inversió tant en el present com en el futur, un tribut a l’imparable viatge de les identitats en constant evolució.
Atmosphere
Carlota Barrera representa la nova manera de vestir a través d’una col·lecció conscientment dissenyada de peces atemporals amb un enfocament contemporani, celebrant l’evolució d’identitats. “La nostra missió és exercir un paper en la redefinició dels codis d’estatus i luxe d’una manera que sigui millor per a la societat, la cultura i el medi ambient”. La dissenyadora espanyola Carlota Barrera va estudiar en escoles com Central Saint Martins i IED abans de formar part dels equips de disseny de diverses cases de moda. Va finalitzar els seus estudis graduant-se amb honors en 2017 amb un Màster en Moda Masculina i Sastreria al London College of Fashion, amb un projecte centrat a potenciar l’artesania espanyola i integrar-la en un context de moda contemporània global. La seva col·lecció ‘The Matador and The Fisherman’ es va convertir en la primera col·lecció de la seva marca homònima. Després de presentar la seva visió contemporània de la moda masculina, la marca ha evolucionat cap a un enfocament sense gènere, presentant col·leccions en la Setmana de la Moda de Londres i rebent premis com Vogue Fund 2019, ModaFAD i MCDM, entre altres. La idea d’experimentar amb el que està cobert i el que triem descobrir es converteix en un codi central de la marca; iniciant un diàleg sobre gènere i regles rígides que són reemplaçades per identitats en evolució.
CONSULTEU LES ÚLTIMES EDICIONS PER A LA INFORMACIÓ ACTUALITZADA
EMAIL: [email protected]
TELÈFON: +34 673 51 45 54
WEB: carlotabarrera.com