BURdeNOUT
La col·lecció està pensada per a la temporada F/W 2025-26. Hi predominen les peces llargues i cozy, tot i que també s’inclourà alguna peça més curta, inspirada en la roba interior. També es presenten diversos accessoris: gorres, mitons, escalfadors, ulleres amb impressió 3D, entre d’altres.
‘BURdeNOUT’ representa el sentiment que comparteix la generació Z quan s’enfronta a la vida adulta. Hem passat d’una infància lliure de preocupacions a haver de mantenir una vida adulta que sovint no desitgem. Ens han ensenyat a prioritzar allò material i les sortides professionals per damunt de la vocació. Ens sentim cremats per no saber gestionar-ho i tenim la sensació que tot ens ve gran. Malgrat això, agafem tot el que ens queda gran i intentem ajustar-nos-ho a les nostres suposades possibilitats.
La inspiració darrere el nom de la col·lecció prové d’una barreja d’una cançó anomenada ‘Like a Tattoo’ de la cantant Sade. En aquesta, la cantant repeteix diverses vegades la paraula “burden” (càrrega o pes), referint-se al sentiment de no poder més. L’altra paraula que conforma el nom és el conegut “burnout”, que significa estar cremat, esgotat, sense poder aguantar més una situació. Aquest nom resumeix perfectament el sentiment de fer les coses per inèrcia, sense trobar-hi gust o motivació, però encara i així fer-les.
La col·lecció estarà formada majoritàriament per peces multiposables i ajustables. Aquelles que no ho siguin estaran disponibles en diferents talles, adaptant-nos així a les necessitats dels clients.
Volem transmetre la sensació d’esgotament mitjançant peces amples, amb volums més rodons, creant siluetes que recorden a gepes. Alguns pantalons llargs inclouen pinces que simulen genolls flexionats, i en general, s’apostarà per formes còmodes i amples. Paral·lelament, volem mostrar com “tapem” aquest esgotament amb peces que transmeten aparentar un aspecte arreglat o de “fer bona cara”.

Atmosphere

Soc l’Arnau Climent, tinc 23 anys i sóc el director creatiu d’AAA Studio. Vaig néixer i créixer a Montcada i Reixac, un poble a les afores de Barcelona, on des de petit vaig desenvolupar una forta passió per la moda i la creativitat. Aquest interès em va portar a formar-me en vestuari a mida a la universitat ESDi el 2019, un primer pas que em va obrir les portes del sector. Durant la meva formació, vaig tenir l’oportunitat de fer pràctiques a Rosa Clará i d’embarcar-me en projectes personals, dissenyant vestuari per a drag queens i obres de teatre.
Amb ganes de continuar explorant i evolucionant, vaig cursar el Màster en Disseny de Moda a LCI, on vaig guanyar una beca que em va permetre disposar d’un espai en un showroom. Aquesta experiència va ser clau per ampliar la meva visió de la indústria i establir connexions fonamentals en el món de la moda.
Fins ara, he creat tres col·leccions. La primera, Deadline, va ser la meva col·lecció de TFM a LCI: una proposta performàtica i conceptual, sense intenció de comercialització. Les dues següents van prendre un rumb més comercial, pensades per al dia a dia. Al gener del 2024 vaig llançar la meva segona col·lecció, Constricted Times, després de la seva presentació, em va portar a un període d’incertesa sobre el futur de la marca. Fins i tot vaig arribar a plantejar-me abandonar-la.
Però en lloc de rendir-me, vaig decidir arriscar-me i explorar un enfocament totalment diferent: treballar amb teixits de punt i dissenyar peces molt més bàsiques i casuals, però mantenint l’essència de la marca a través de volums i detalls únics. Així va néixer la tercera, ABC Collection, una proposta que vaig llançar sense grans expectatives, però que finalment va tenir una gran acollida. Tant el públic com les xarxes socials i la premsa van valorar molt positivament el resultat, consolidant una nova direcció per a AAA Studio.

Web: https://aaastudiooo.com/
Mail: [email protected]
El contacte comercial i de premsa/comunicació:
Nom: Arnau Climent i Mora
Mail: [email protected]