TOTES LES ACCIONS DELS SPONSORS DEL 21 080 BARCELONA FASHION

Sponsors
26 gen. 2018 - 00:00

Falta molt poc perquè Barcelona esdevingui la gran festa de la moda de la mà del 080 Barcelona Fashion. El certamen comença dilluns 29 de gener al Recinte Modernista de Sant Pau amb la desfilada de Ze García i des d’aquest dia el públic general podrà accedir a l’Open Area on, entre altres reclams, s’habilitaran els stands dels patrocinadors i firmes col·laboradores d’aquesta 21ª edició.
 
Un any més, Redken exerceix de sponsor com a perruqueria oficial del 080 Barcelona Fashion. A més de crear els pentinats ad hoc per a cada desfilada des del backstage juntament amb l'equip d'estiilistes i perruquers de Raffel Pagès -també presents al 080-, la firma de productes de perruqueria professional també estarà present al village amb un stand propi.
 
NYX Professional Makeup s’estrena com a patrocinador en aquesta 21ª edició com a maquillatge oficial de la passarel·la. A més, la firma de maquillatge nascuda a Los Angeles ha preparat una acció al village amb què regalarà productes de la marca per compertir una foto a Instagram amb els hashtags oficials #nyxcosmetics_es i #080bcnfashion. Aquells assistents que vulguin deixar les seves dades podran participar també en el joc de la ruleta amb què guanyar des d’algun producte icònic de NYX Professional Makeup com el seu buscat lip pouch, fins a un servei de maquillatge a botiga.
 
Soho House és un altre dels nous patrocinadors de 080 en aquesta edició, A més d’acollir la presentació oficial de la 21ª edició del 080 Barcelona Fashion també disposarà d’estand al village. Aquí promocionarà el spa Cowshed de Soho House Barcelona a través de sorteig diaris de productes de bellesa de la marca així com tractaments facials i corporals.
 
Per la seva banda, Kavehome exerceix també de patrocinador; en el seu cas, com a decoració oficial de 080. Els assistents podran gaudir i inspirar-se amb varis espais dissenyats per aquesta marca de mobles i decoració que aquest hivern aposta per l’eclecticisme, amb peces de gran personalitat que van des de butaques de vellut fins a sofàs d’aire mid century.
 
La Roca Village repeteix com a sponsor, refermant el seu compromís amb la moda i talent emergents així com el seu suport a la difusió de la moda catalana al món. En canvi, Mistinguett és un altre patrocinador que s’estrena en aquesta 21ª edició. Ho farà com a cava oficial mentre que Autobeltran – Mercedes Benz debuta com a cotxe oficial del certamen. L’empresa familiar continua el seu vincle amb el sector de la moda després d’haver patrocinat l’any passat els dissenyadors Óscar León i Jordi Dalmau. De fet, al set estand al village durà a terme una acció precisament amb Óscar León el dimarts 31 de gener a les 19 h, on el creador regalarà samarretes de disseny exclusiu. Així mateix, presentaran ofertes úniques de Mercedes Benz al llarg dels cinc dies de desfilades i al village s’exposarà el cotxe oficial d’aquest 080, el GLA.
 
Quant a les firmes col·laboradores, Estrella Damm és la cervesa oficial d’aquesta 21ª edició i refrescarà els assistents entre desfilada i desfilada. Epson també debuta en aquesta ocasió i, a més del seu stand, organitza la taula rodona “La innovació i el tèxtil: digitalitzant tendències” i un taller pràctic de disseny digital de moda en el marc del programa d’activitats paral·leles del certamen. L’acompanya també com a firma col·laboradora Red Bull, la marca de beguda energètica que tindrà presència en diferents espacis de 080 Barcelona Fashion repartits al Recinte Modernista de Sant Pau, seu d’aquesta 21ª edició.
 
Rowenta torna a col·laborar com a planxat oficial de la passarel·la i firma de haircare, mentre que CND Beauty exerceix altra vegada com a manicura oficial de les 32 desfilades que acollirà 080 Barcelona Fashion en aquesta edició d’hivern.
 
Com a aigua oficial del certamen trobem Veri, una altra firma col·laboradora, i, tancant el grup de marques que mostren el seu suport a la moda catalana a través de la seva col·laboració amb 080, tenim BCN Brand com a marca dels uniformes oficials.
 
Per poder accedir a l’Open Area, el públic general només ha de sol·licitar la seva invitació a través d’aquesta web, on descarregar un codi QR.