Les accions dels patrocinadors animaran el Village del 080 Barcelona Fashion

Sponsors
26 jun 2015 - 00:00

.
Com ja ve sent habitual, els patrocinadors dinamitzaran amb la seva presència i accions l’anomenada Open Area del 080 Barcelona Fashion, oberta al públic en general que només s’ha de registrar gratuïtament a través d’aquesta web per accedir-hi. Moritz continua recolzant la moda catalana i s’encarregarà del brindis inaugural. Renault estarà present com a vehicle oficial i, a més de tenir exposats vehicles del seu model Twingo,  oferirà  el servei de transfer fins a l’Estadi Olímpic Lluís Companys i organitzarà un cocktail per a presentar el nou model Twingo en aquest entorn de moda.


.
Lavazza
seguirà sent, una edició més, el cafè oficial i en el seu estand de l’Open Area oferirà cafè als assistents a més de presentar nous sabors en primícia. Solan de Cabras també repetirà com a aigua oficial i en aquesta ocasió comptarà amb un espai propi a l’àrea de photocall on oferirà cocktails Bisonal als convidats a les desfilades. A més, presentarà la seva publicació So Blue en exclusiva en aquesta 16ª edició. Codorniu, al seu torn, serà el cava oficial amb què es brindarà per l’èxit després de cada desfilada. També estarà present, junt amb La Roca Village, a l’Open Area amb un estand reservat a premsa, convidats i acreditats, on gaudir d’una copa de cava en un ambient relaxat. Movistar serà el partner tecnològic que dotarà de connexió a Internet el recinte apart de tenir un estand dinàmic des d’on organitzaran una acció a xarxes socials on podran participar tots els assistents a l’Open Area. Cacaolat també estarà present al Village com a marca col·laboradora amb la promoció de Cacaolat 0% entre els visitants del 080 Barcelona Fashion mentre que Olympus-Pen, un altre col·laborador, també estarà present al Village i, juntament amb Yerse, organitzarà una acció per als visitants.
.

.
Per la seva banda, Redken, en col·laboració amb Teen&Trends by Raffel Pages, s’encarregarà del pentinats dels models sobre la passarel·la i MAC serà el maquillador oficial per tal de recrear el look de bellesa afí al to de cada col·lecció. CND Beauty completarà l’apartat beauty com a marca de manicura oficial i Rowenta tornarà a ser la marca del planxat oficial, tant per a la roba com en hair care. Finalment, l’aplicació Mytaxi col·laborarà amb el servei de transfers fins a l’Estadi Olímpic.