La xarxa social de moda 21Buttons en plena expansió

Sponsors
11 maig 2016 - 00:00

La xarxa social catalana 21Buttons, present a la passada edició de febrer del 080 Barcelona Fashion com a marca col·laboradora, té els seus ulls posats en el mercat internacional. Al complir el seu primer any de vida, acaba de tancar una ronda de finançament de mig milió d’euros amb què ha captat l’interès (i la inversió) d’altres empreses del sector així com del business angel Pere Mayol. Una important injecció econòmica que la companyia focalitzarà a ampliar la seva quota de mercat: primer amb els ulls posats a Llationamèrica i, més tard, en Estats Units.

Un pas important per a aquesta start-up catalana del sector de la moda fundada per Jaime Farrés i Marc Soler que va néixer amb l’objectiu d’oferir un servei fins aleshores inexistent: comprar amb facilitat a través d’una xarxa social. La mecànica és senzilla: els buttoners (membres de la xarxa social), una vegada registrats, poden pujar a la plataforma els seus looks i, amb un doble click, qualsevol usuari pot comprar les peces i accessoris a través d’Internet directament a les marques. De cada compra realitzada a la plataforma, la companyia es cobra una comissió i d’ella hi ha una part que va el buttoner que ha compartit el seu look en primer lloc, de manera que tothom guanya. Una fórmula que ha atret l’interès d’inversors i també del públic ja que la xarxa acumula ja més de 100.000 descàrregues.