ELS PATROCINADORS DE LA 19ª EDICIÓ DEL 080 BARCELONA FASHION

Sponsors
25 gen. 2017 - 00:00

En la seva 19ª edició, 080 Barcelona Fashion torna a comptar amb uns patrocinadors destacats que, amb el seu suport, contribuiran de manera decisiva perquè la gran festa de la moda a Barcelona es desenvolupi, una vegada més, amb èxit. Moritz repeteix com a patrocinador principal, refermant el seu suport a la moda y la cultura catalanes. La marca de cerveses estarà present al Village situat a l’Open Area amb un estand propi i, per a aquesta edició, ha ideat una acció a les xarxes socials per tal que els visitants comparteixin les fotos que es facin al photocall habilitat i, com més likes, més gran serà la cervesa que podran gaudir.
.
Per la seva banda, Redken torna a exercir de perruquer oficial del 080. L’equip de belles de la marca nordamericana crearà els looks que els dissenyadors hagin imaginat per acompanyar les seves creacions sobre la passarel·la en col·laboració amb Teen&Trends by Raffel Pagès. 

 

Una novetat d’aquesta edició d’hivern serà la presència de Fever Tree com a patrocinador. La marca anglesa de tòniques oferirà els millors Gin Tònics per a tots els assistents de 17 a 19 h al Gin-Truck situat al Village. A més, també comptarà amb una barra a la zona de photocall reservada als professionals.

 

Westwing, el portal líder de decoració online, també se suma als patrocinadors d’aquesta edició. Per a l’ocasió, ha creat tres espais que són un homenatge al món de la moda: Beauty Moments, format per dos tocadors; The Golden Bar, un espai per pendre copes i Blue Velvet, una zona lounge per estar còmode. I tot marcat pel millor disseny de tendència propi de Westwing.

.
Gramona és un altre dels patrocinadors i exercirà de vi i cava oficial del 080 Barcelona Fashion, aportant la seva elegància i llarga tradició, ja que celebra 150 anys vestint ampolles. La Roca Village l’acompanya com a espònsor, reiterant la seva voluntat de ser una plataforma de promoció i difusió de la moda catalana.
.
Movistar és un altre dels patrocinadors d’aquesta edició i, a més d’exercir de partner tecnològic, en la que és la 7ª ocasió que col·labora amb el 080, reforçarà la seva aposta per la moda i el disseny a Catalunya amb la presentació del Movistar Barcelona Fashion Film Festival. Al seu estand del Village, oferirà informació sobre el mateix, la convocatòria del qual estarà oberta fins el juliol.
.
Pel que fa als transfers y cotxes oficials en aquesta edició el patrocinador serà MVIPS, mentre que la revista de luxury lifestyle OI Magazine també estarà present com a espònsor en aquesta 19ª edició. Rowenta tanca el llistat de patrocinadors com a planxat oficial, tant de vestuari com de perruqueria.
.
Finalment, cal destacar també la presència de les marques col·laboradores, moltes d’elles habituals a la passarel·la catalana. Per exemple, MAC Beauty, que és el maquillador oficial de la passarel·la 080; CND Beauty, que exerceix de manicura oficial;  Solan de Cabras, que és l’aigua oficial i BCN Brand, que col·labora amb els uniformes. En canvi, Bijou Brigitte s’estrena com a firma col·laboradora aportant la bijuteria oficial del certamen. A la zona de l’Open Area també trobarem un food-truck de cuina índia a càrrec del restaurant Surya, de Barcelona.que ens traslladarà amb la seva ambientació, sabors i aromes als carrers de Mumbai amb delicioses propostes com les pakoras, les vadas de patata o més conegudes com samosas o el bhel puri.