Els patrocinadors de la 17ª edició del 080 Barcelona Fashion

Sponsors
30 gen. 2016 - 00:00

Els patrocinadors són un element clau a qualsevol passarel·la de moda i a la 080 Barcelona Fashion comptem amb un destacat grup, que estarà representat a través dels seus corresponents estands a un espai de l’Open Area, la zona oberta al públic en general que només s’ha de descarregar la seva invitació a través d’aquesta web. Una edició més, Moritz serà el patrocinador principal, reafirmant el seu compromís amb el disseny i la moda emergents de Catalunya.
.
D’altra banda, també repetiran altres patrocinadors com Redken, que exerceix de perruqueria oficial del certamen; Solan de Cabras, que és l’aigua oficial de la passarel·la; Codorniu, com a cava oficial; La Roca Village, que, junt a 080 Barcelona Fashion, convida al còctel privat de Manolo Blahnik divendres 5 de febrer; Movistar que segueix com a partner tecnològic del 080 Barcelona Fashion i Rowenta, que és el planxat oficial tant de hair care com de vestuari.
.
Finalment, destacar també les firmes col·laboradores que contribuiran perquè el 080 Barcelona Fashion es desenvolupi, una edició més, amb èxit. Per exemple, Mac Cosmetics, que s’encarregarà de recrear les voluntats dels dissenyadors a través del maquillatge; CND Beauty, responsable de la manicura de les desfilades; MyTaxi, que exercirà de transfer oficial del certamen; i 21Buttons, una app de moda que també col·laborarà, com Atrezzo, que aportarà els seus elegants dissenys de visual merchandising. Per la seva banda, l’Escola d’Art Floral i Disseny de Jardins de Catalunya també col·laborarà amb la decoració floral del pati de la Casa de la Llotja fidel a la seva voluntat d’establir sinèrgies amb altres disciplines com és en aquest cas la moda. Un any més, tornarem a comptar amb l'excel·lent tasca de l'equip de perruqueria de Raffel Pagès al backstage mentre que del vestuari del personal del 080 Barcelona Fashion s’encarregaran, en aquesta 17ª edició, les firmes Lyle & Scott, que debuta a la passarel·la catalana en aquesta edició, i BCN Brand, habitual a l’edició d’estiu del 080 Barcelona Fashion.