Els espònsors del 080 Barcelona Fashion

Sponsors
19 jun 2014 - 00:00

Una edició més, el 080 Barcelona Fashion compta amb un nou conjunt de patrocinadors que donen suport a la plataforma d’internacionalització del disseny català amb múltiples accions que complementen les desfilades i la resta d’activitats de la passarel·la catalana.

 

Moritz torna a ser el patrocinador principal de la catorzena edició i ha preparat una agenda plena d’accions per dinamitzar a tots els fashion victims presents a la passarel·la.

 

Aquestes són:

 

  • Ampolla de moda. En col·laboració amb l’escola de disseny Elisava, Moritz situarà al Village del 080 Barcelona Fashion una de les seves ampolles gegants amb un look especial.
 
  •  Desfilada by Moritz. Els mítics Seat 600 de la flota de la cervesera serviran de models amb maniquins vestits pels dissenyadors de la passarel·la i desfilaran pels carrers de la ciutat durant la celebració del certamen.
 
  • Customització del Village by Moritz. Una estructura creada per l’esdeveniment on els visitants es podran fer un autoretrat amb el hashtag #FashionVictims080
 

 

La passarel·la catalana també comptarà amb el suport de SEAT que esdevindrà el cotxe oficial dels convidats especials: models, premsa internacional, autoritats, celebrities... La marca automobilística també oferirà invitacions a diverses desfilades durant els dies del 080 Barcelona Fashion. D’altra banda, l’empresa MyTaxi donarà suport puntual al servei de desplaçaments i sortejarà cupons de 5 euros entre els assistents del 080 Barcelona Fashion.

 

A la zona backstage on se situen els models hi hauran els professionals de REDKEN que subministraran els productes de perruqueria i el personal de Raffel Pagès que donarà forma als pentinats. SALERM es farà càrrec dels pinta ungles i la firma M.A.C. del maquillatge. Enguany s’afegeix també la marca de cosmètica MONTIBELLO. Totes les marques de bellesa tindran un stand al Village per informar i atendre els assistents que vulguin provar els últims productes.

 

 
En l’apartat d’alimentació cal destacar també el patrocini de SOLÁN DE CABRAS que es farà càrrec de les aigües i els sucs naturals i LAVAZZA que oferirà cafès i còctels freds.

 

Tanquen els patrocinis La Roca Village, que a través del concurs Barcelona Designers Collective, recolza els joves talents i tindrà un espai al Village amb les creacions dels guanyadors, i Movistar es farà càrrec de la cobertura, una necessitat essencial per atendre les necessitats informatives dels mitjans de comunicació.