“The red carpet; the new catwalk?” by La Roca Village

Sponsors
1 jul. 2014 - 00:00
“The red carpet; the new catwalk?” by La Roca Village
La rellevància de les anomenades "catifes vermelles" (red carpets) ha estat l'objecte d'anàlisi en una taula rodona que ha comptat amb la participació dels dissenyadors Lorenzo Caprile i Juanjo Oliva, la model Judith Mascó, l'estilista Cristina Reyes i del director de Retail de Value Retail Espanya, Carlos Santana.

 

En el marc de la taula rodona, els dissenyadors Lorenzo Caprile i Juanjo Oliva han coincidit a assenyalar que la xarxa carpet pot ajudar molt a la projecció d'un creador però han alertat que també pot ser "un caramel enverinat". Segons Caprile, cal tenir un "control complet del look de la celebrity, ja que si el vestit va acompanyat d'un pentinat o un maquillatge equivocats pot ser un fracàs". Per la seva banda, Oliva ha apuntat que "no sempre el personatge a vestir encaixa en l'estil de la signatura i per això sempre és bo que hi hagi una complicitat entre el dissenyador i la celebrity".

 

Així mateix, la model Judith Mascó ha reconegut que "com a model que, per circumstàncies de la vida s'ha tornat 'celebrity', el més important a la catifa vermella és saber molt bé el que fas o estar molt ben assessorada". A tall d'anècdota, Mascó ha comentat la seva última catifa vermella, en l'última edició del festival de Cannes, on va lluir un disseny de Zac Posin. Segons Mascó, la seva condició de model "va jugar al meu favor davant d'altres personalitats del món de la música i el cinema, ja que jo sabia com defensar el vestit".

 

 

Per la seva banda, el director de Retail de Value Retail, Carlos Santana, ha assenyalat que "la xarxa carpet ven un life style" i ha afegit que hi ha "inversió i visió". Santana ha explicat que l'elecció de la celebrity que ha de lluir un disseny a la catifa vermella ve sempre condicionada "per l'estratègia de la marca".

 

Tots els ponents han coincidit que hi ha un "estil red carpet" que marca tendència, sobretot segons Santana, en la decisió dels colors que regnaran durant la temporada. Segons Caprile, firmes com Marchesa han entès molt bé aquest estil, i per això dissenyen vestits que "són molt fotogènics des de tots els angles possibles, molt femenins i que tenen coses que explicar per tot arreu".