Els serveis exclusius del 080 gràcies als patrocinadors

Sponsors
30 gen. 2015 - 00:00

Un esdeveniment de la magnitud del 080, on desfilaran una trentena de dissenyadors emergents i marques consolidades, no és possible sense el recolzament dels patrocinadors. En aquesta 15ª edició Moritz repeteix com a patrocinador principal i, a més de ser la marca oficial de cervesa, ha preparat una acció al seu estand ubicat a l’Open Area que comptarà amb la participació dels assistents, com ja va passar en la darrera edició. Una novetat d’enguany serà el logotip de la marca que s’ha adaptat a l’univers de la moda amb un key visual a base d’imperdibles, una prova més que el vincle entre la cervesera barcelonina i el 080 creix en cada nova edició.

 

Destacada és la presència de Coca-Cola com a empresa col·laboradora a l’impulsar el premi de disseny emergent Dress Coke a què opten cinc finalistes. Els seus dissenys estaran exposats a l’Open Area del 2 al 5 de febrer, com un reclam més d’aquesta zona on conflueixen professionals i visitants.  El dimecres 4 a les 12:30 h s’entregarà el premi al guanyador que veurà com les seves creacions vesteixen la xarxa comercial de Coca-Cola Iberian Partners.

 

D’altra banda, el perruquer oficial del 080 torna a ser Redken. La marca novaiorquesa de bellesa s’encarregarà dels looks sobre la passarel·la, convertint-se en el partner dels dissenyadors convocats. Però, també, dels assistents que s’apropin al seu estand de l’Open Area on podran gaudir d’un assessorament expert per conèixer les últimes tendències en perruqueria. També a l’Open Area hi haurà l’estand de Lavazza, el patrocinador oficial de cafè del 080 que no només oferirà el seu deliciós cafè sinó que aprofitarà els 4 dies de desfilades per presentar nous productes. Solan de Cabras s’encarregarà de l’aigua del certamen, sent-ne el patrocinador oficial. A més, al seu estand de l’Open Area presentarà l’acció Fashion Hour by Solan, on diferents artistes emergents de Barcelona han reinterpretat la icònica ampolla blava de la marca.

 

D’altra banda, a nivell pràctic, Movistar, com a patrocinador, habilitarà la connexió internet del certamen, mentre que Rowenta, també patrocinador, no només proporcionarà la planxada prèvia a les desfilades, sinó que també, a través de la seva línia Hair Care, col·laborarà en els estilismes de perruqueria de les models. També al backstage trobarem la marca nord-americana de maquillatge MAC, col·laboradora del certamen, que aportarà l’equip de maquilladors per crear els looks de bellesa que acompanyin els dissenys sobre la passarel·la... i entre el públic, ja que també hi haurà habilitat un estand seu a l’Open Area per realitzar petits retocs on the go als assistents a les desfilades. Un altre col·laborador al backstage serà CND que, amb la seva marca Vinylux, s’encarregarà dels esmalts d’ungles de les models.

 

Seat, també col·laborador, serà el vehicle oficial del certamen mentre que l’app Mytaxi també col·laborarà amb els trasllats dels convidats d’aquesta edició del 080 Barcelona Fashion. Finalment, Olympus, un altre col·laborador, dinamitzarà l’Open Area amb un concurs on els assistents podran fer-se fotos amb peces d’una de les marques presents al certamen, Yerse.