El 080 Fashion Market apropa la millor moda independent al públic general

16 jun 2017 - 12:31

Un dels objectius del 080 Barcelona Fashion és apropar l’univers de la moda al públic en general. D’aquí, que el certamen habiliti l’anomenada Open Area; és a dir, la zona oberta al públic en general que només s’ha de descarregar la seva invitació a través d’aquesta mateixa web per accedir-hi lliurement. L’Open Area acull diferents propostes i una de les més destacades és el 080 Fashion Market, que en aquesta ocasió presentarà una vintena de botigues efímeres de moda i complements.
 
La novetat d’aquesta edició d’estiu serà que, amb la voluntat d’apropar més que mai la passarel·la al carrer, la meitat de les pop-up stores seran de dissenyadors i marques que desfilen a la passarel·la 080 Barcelona Fashion. Així, el públic en general podrà veure de prop i comprar les creacions de dissenyadors com Brain & Beast, AMT, Aubergin, Daniel Rosa, Elena Estaun, Krizia Robustella, Oscarleon i Pilar del Campo. A més, també estaran presents marques habituals del 080 Barcelona Fashion com BCN Brand i Guillermina Baeza.
 
Completen l’oferta d’aquest 080 Fashion Market altres firmes de moda local, algunes d’elles fidels a aquesta cita des de fa vàries edicions, com Alèxia Grustan, Bohemian Rhapsody Barcelona, Grey Sunglasses, HÀBIT by Miquel Barberà, Virginia Dröm Bags BCN, VSB Barcelona Jewels i Woody’s Barcelona, a què se sumaran noms com Gemma López Barcelona, Petusco Heritage i Taranta. En total, 20 dissenyadors i firmes de Barcelona en moda, joieria i altres complements que mostraran i posaran a la venda les seves col·leccions en el marc de l’Open Area que acolliran els jardins de l’emblemàtic Recinte Modernista de Sant Pau del 26 al 30 de juny.