Mango s’inspira en el rock dels anys 60 i 70

Dissenyadors
30 jun 2015 - 00:00

Mango, la marca catalana de major projecció internacional, va obrir ahir dilluns 29 de juny la passarel·la 080 Barcelona Fashion a l’Estadi Olímpic Lluís Companys amb una concorreguda desfilada per a presentar les seves propostes per a home i dona per a la tardor-hivern 2015-16. Una col·lecciño que neix amb l’objectiu de traduir els sons rockers dels anys 60 i 70 a l’estil contemporani i actualitzar icones musicals immortals com Janis Joplin, Grace Slick, Patti Smith i Blondie. Sobre la passarel·la, abrics de pell, pantalons de campana, vestits i bruses fluïdes, herència de l’estil més hippie del segle XX, van conviure amb escots profunds, pantalons cigarreta de cuir, barreja de textures i lluentons inspirats en la part més glam d’aquesta revolució estilística que van suposar els anys 70.

 

La col·lecció masculina també va mirar enrere per a reinventar les tendències d’un estil al més pur rock britànic. Pantalons cigarreta i peces exteriors com abrics militars van ser la clau d’una col·lecció on el negre es va apoderar de peces de disseny d’inspiració rock, beatnik i un toc folk.

 

La desfilada que va obrir la topmodel internacional brasilera Ana Beatriz Barros, va comptar amb reconeguts models nacionals com Jon Kortajarena, Estefania Argelich, Rocío Crusset o Xavi Serrano. Entre els rostres més internacionals van destacar els models Clément Chabernaud, Juan Betancourt, Baptiste Radufe, Magdalena Jasek, Juana Burga i Carolina Thaler.
Bimba Bosé va exercir de DJ a la festa post-desfilada, el càtering del qual va anar a càrrec de Can Jubany.