Mango crea una nova marca de roba infantil

Dissenyadors
27 maig 2013 - 00:00
Mango Kids, la nova marca de roba infantil
MANGO s'endinsa en l'univers infantil tirant endavant la seva nova marca de roba MANGO Kids que estarà a la venda a partir del 18 de juliol a la botiga online de la marca i a la resta de punts de comercialització a principis d'agost.
 

La nova línia de roba infantil, adreçada a nens i nenes de 3 a 12 anys, inclourà tant peces bàsiques com altres de més tendència, a banda d'adaptar alguns best-sellers de la col·lecció de dona a nena: els anomenats "mini-me" La proposta inclourà també complements, calçat i roba interior. Per a aquest nou projecte, MANGO Kids compta ja amb un equip propi de dissenyadors que dirigeix les diferents línies de producte i s’ha creat una estructura de gestió i compra específica de roba infantil.
 

A banda de MANGO Kids, actualment la marca catalana compta amb MANGO Sport& Intimates, la línia de dona (MANGO), home (HE by MANGO) i complements (MANGO TOUCH). La cadena de roba també té previst pel 2014 treure al mercat dues noves línies: una per a talles grans i l'altra dirigida a un públic adolescent.
 

Mango Kids, la nova marca de roba infantil