La llana, el nou luxe

Dissenyadors
3 oct. 2013 - 00:00
Els professionals del col·loqui "La llana és el nou luxe"

La llana ven i s'imposa al mercat actual més enllà de les tendències. L'artesania, la tradició, la qualitat i l'honestedat són valors a l’alça en un context global dominat per l'homogeneïtat i la impersonalitat.

 

Sota aquesta reflexió, La Roca Village i Las Rozas Village han presentat el col·loqui "La llana és el nou luxe" presidit per Jo H Dawson, el major expert mundial del sector i encarregat de desvetllar els secrets d'aquesta fibra natural i la seva importància en la moda. L'acte també ha comptat amb la presència d'Ester Angulo Archs, ambaixadora internacional de ‘The Campaign for Wool’, Juan Ruíz, director de la cooperativa tèxtil Teixidors, amb més de 30 anys d'experiència en el món de la llana, i Miquel Rodríguez, gerent del Consorci d'Artesania, Moda i Comerç de Catalunya (CCAM).

 

El col·loqui, moderat per la periodista i historiadora de moda Charo Mora, tenia com a objectiu mostrar de ben a prop, el sector de la llana a través de la visió i l'experiència de professionals de primer nivell que tracten diàriament amb el producte en diferents àmbits.

 

Actualment, la llana "està molt present en la nostra vida quotidiana i hi ha un gran desconeixement de la matèria", segons Jo H.Dawson. Així mateix, Ester Angulo Archs ha explicat l'evolució d'aquest material tan ric i la recuperació d'una tradició que s'ha modernitzat. "Les nostres àvies feien jerseis però ara es fan coets amb la llana". Finalment, Miquel Rodríguez ha destacat el valor local d'aquest producte perquè "quan nosaltres decidim què comprem i on comprem, també decidim qui treballa".

 

Aquest col·loqui és el primer acte que la marca Chic Outlet Shopping ha preparat per aquesta tardor, en una campanya on es destaquen els valors de l'elegància i la sostenibilitat.

 

Col·loqui "La llana és el nou luxe" a La Roca Village