EL BON MOMENT D’ALDOMARTINS

Dissenyadors
19 gen. 2016 - 00:00

La firma de moda catalana Aldomartins, habitual de la passarel·la 080 Barcelona Fashion i que participarà a la 17ª edició a la Casa Llotja de Mar, va tancar el 2015 amb uns grans resultats. Amb 9,2 milions de facturació anual, va registrar un increment del 20% respecte l’any passat, cosa que confirma que la companyia fundada a Igualada el 1977 es troba en una fase sòlida de creixement gràcies a la bona acceptació que té la seva roba de dona a l’estranger. I és que exporta el 75% del total de la seva producció a una trentena de països, com Estats Units, França, Regne Unit i Alemanya.
.
Una evolució d’èxit per a aquesta firma familiar comandada ara per la segona generació que va començar dedicada al gènere de punt i que ara presenta completes col·leccions, produïdes a Catalunya. El fet de produir localment és una de les claus de la seva trajectòria ja que els permet adaptar-se a les exigències del mercat amb rapidesa, sense acumular stocks. Això es tradueix en un creixement orgànic que, aquest 2016, fixa la seva atenció a Àsia, on volen augmentar les seves exportacions. Apart del cuidat disseny i producció, una altra de les claus per a aquesta expansió és la participació a certàmens de moda com el 080 Barcelona Fashion a més de fires internacionals, com la parisenca Who’s Next, que tindrà lloc aquest cap de setmana i on Aldomartins no faltarà.

.