Cóndor s’introdueix al mercat xinès

Dissenyadors
7 febr. 2014 - 00:00
Desfilada Cóndor. Col·lecció tardor-hivern 2014/2015
Cóndor amplia el seu mercat internacional i aterra a la Xina. La marca, especialitzada en roba infantil, ha arribat a un acord amb un soci local xinès, per expandir-se al gegant asiàtic en els propers tres anys. Aquesta introducció serà progressiva a través de córners en grans magatzems que es posaran en marxa a partir d'aquest març, segons fonts del grup Aretex.

 

L'expansió cap al mercat asiàtic obeeix a la nova estratègia d'internacionalització de la marca catalana cap als països de l'Est. Actualment, Cóndor ja és present a Europa, Rússia, Corea i Singapur amb un total de 73 córners en establiments multimarca i preveuen tancar l'any amb més d'un centenar.

 

En paral·lel, Cóndor, continua apostant pel mercat espanyol on concentra el gruix de les vendes. Actualment compta amb cinc botigues pròpies i la previsió pel 2014 és créixer a través de franquícies. L'empresa contempla l'obertura de deu establiments abans de finalitzar l'any.