AMS PURE, la nova marca d’Aldomartins

Dissenyadors
6 jun 2013 - 00:00
AMS PURE, la nova marca d’Aldomartins

L’empresa tèxtil Aldomartins, propietat de la família Bisbal, ha llançat al mercat una nova marca dirigida a un segment més cosmopolita i amb línies més depurades que la filial. AMS PURE, neix aquest 2013 amb la intenció de buscar l’essència més pura dels teixits i els materials de qualitat que es basen en dissenys més minimalistes.

 

El gènere de punt és el protagonista de la primera col·lecció tardor-hivern 2013-2014 de AMS PURE en el que predominen les línies sòbries, les peces atemporals i els acabats cuidats al detall. Predominen els colors neutres i sobris combinats amb alguna tonalitat més llampant. Una proposta més fresca que es posiciona com a moda “sport-chic” i que combina versatilitat i elegància.

 

Actualment, Aldomartins compta amb més de 60 treballadors i una facturació d’uns 8 milions d’euros que es preveu en augment aquest any. La firma, amb seu a Igualada, exporta el 80% de la seva producció i distribueix les seves peces a través de 1.500 punts de venta multimarca en més d’una trentena de països.