30.000 persones visiten el 080 Barcelona Fashion

Dissenyadors
12 jul. 2013 - 00:00
Desfilada Punto Blanco. 12a edició 080 Barcelona Fashion
Aquesta edició del 080 Barcelona Fashion ha finalitzat amb un nou rècord de visitants: prop de 30.000 mil persones —entre periodistes, compradors, bloggers, agents de centrals de compra, altres professionals del sector i públic en general— han assistit a les desfilades i han participat en les activitats paral·leles del certamen.

 

Pel que fa a la presència de mitjans s’han acreditat un total de 535 professionals de 235 mitjans de comunicació d’àmbit català i estatal i 80 periodistes internacionals de 69 mitjans de països com França, Alemanya, Itàlia, Gran Bretanya, Rússia, Mèxic o Veneçuela.En aquesta edició, la nostra pàgina web ha rebut 43.527 visites, i un total de 729.494 pàgines visitades (xifra que triplica la de l’edició anterior). Pel que fa als usuaris, destaca l’increment de visites procedents dels Estats Units i el Regne Unit.

 

Pel que fa les xarxes socials, s’han registrat a dia d’avui un total de 17.274 seguidors a Facebook (un 21% més que a l’edició anterior), 12.780 seguidors a Twitter ( un 21% més que a l’edició anterior) i 3.030 seguidors a Instagram  (un 58% més que a l’edició celebrada al gener).

 

Les marques tèxtils protagonistes de l’últim dia de la passarel·la catalana

 

La marca catalana Cóndor ha obert al matí aquesta darrera jornada del 080. Inspirada en la costa mediterrània,  la firma ha presentat la col·lecció “La Mediterrània de Cóndor”, peces on predominen els colors frescos i que ha comptat amb la col·laboració espacial de “Littlelia by Beth” amb complements fets a mà.

 

Per la seva part la marca de moda infantil Bóboli ha presentat “Kaleidoscope”, una proposta on la intensitat de color, els estampats i el tractament innovador dels teixits han tornat a ser el principals protagonistes. Una col·lecció plena de colors alegres, sofisticats i actuals, amb peces riques en decoració.

 

A continuació han passat per la passarel·la 080 les propostes per a la temporada primavera-estiu 2014 de BCN Brand, Naulover, Torras, Punto Blanco i Slazenger

 

La marca de calçat BCN Brand ha presentat “Barcelona”, amb les conegudes sneakers de pell i tintades a mà per a home i dona. Naulover ha presentat “Sea Punk”, inspirada en els colors del mar, barrejats amb la puresa del blanc i del texà envellit. En “ The Authentic Me”, la col·lecció de Torras, ha destacat la peça curta amb matèries d’aire soft.

 

Punto Blanco ha apostat per la interacció de les cultures en la seva col·lecció “Culture Mix”, peces fabricades en matèries primeres de màxima qualitat. Slazenger torna a inspirar-se en el món de l’esport en la proposta “Slazenger Heritage, Primavera-Estiu 2014”, amb peces de tons suaus, confortable i un marcat protagonisme als jerseis, confeccionats amb teixits d’entretemps.

 

Ha tancat la passarel·la del 080 Barcelona Fashion, la desfilada de la marca Escorpion. Viatjar implica moviment, físic, mental i emocional, una col·lecció “Trobades” que s’inspira en aquests viatges per Brasil, Àfrica i el Mediterrani que ha realitzat la dona al llarg del temps.

 

El prestigiós concurs Elite Model Look 2013 ha posat punt i final a la dotzena edició del 080 Barcelona Fashion. Es tracta d’una trobada anual que organitza l’agència Elite Model Management per donar l’oportunitat a nois i noies d’accedir al món de la moda i tenir una carrera de model.

 

Desfilada Escorpion. 12a edició 080 Barcelona Fashion