El 080 Barcelona Fashion i Seed&Click obren la convocatòria del 3er 080 Investor Day

080 Activitats
15 maig 2017 - 00:00

080 Barcelona Fashion i la plataforma d’inversió Seed&Click tornen a sumar forces per presentar la 3ª edició del 080 Investor Day, que se celebrarà el proper 28 de juny al Recinte Modernista de Sant Pau, dins del marc de la passarel·la 080 Barcelona Fashion que tindrà lloc del 26 al 30 de juny.

Ja està oberta la convocatòria per participar en aquest 3er Fòrum d’Inversió Internacional de la Indústria de la Moda, la major novetat del qual és que comptarà de dues categories de participants. D’una banda, start-ups de base tecnològica vinculades al sector de la moda, com en les dues Edicions anteriors. De l’altra, el certamen s’obre també a la participació de dissenyadors i empreses emergents catalanes a la cerca de capital, amb l’objectiu de donar-los visibilitat i connectar-los amb inversors potencials i empreses de moda ja establertes.
 
El termini de presentació de candidatures finalitza el 2 de juny. Entre els projectes presentats s’escolliran 5 finalistes que participaran al 080 Investor Dat el proper 28 de juny. Com en les ediciones precedents, aquests presentaran els seus projectes en format d’Elevator Pitch (presentacions de 5 minuts) davant d’un jurat d’experts i de l’auditori d’inversors.
 
A més del finançament per dur a terme els seus projectes, dins del fòrum també es lliurarà un premi al millor projecte de cada categoria per part del jurat d’experts, que tindrà en compte la capacitat d’innovació i transformació, la viabilitat del projecte, la capacitat de l’equip gestor i la capacitar comunicativa i viral del projecte.
 
Una altra novetat d’aquesta 3ª edició del 080 Investor Day és que s’habilitarà un “Market Space”, on els finalistes podran exposar els seus projectes per potenciar trobades one-to-one amb possibles inversors, i també amb mitjans de comunicació i altres participants.
 
Quant a la categoria 080 Investor Day Start-ups, poden participar emprenedors d’arreu del món que treballin en un projecte empresarial en recerca de capital constituït jurídicament, que estigui relacionat amb la indústria de la moda. Preferiblement, els projectes haurien d’estar en fase Beta de producte/servei/app/portal i trobar-se en fase de comercialització.
 
Els projectes hauran de basar-se en almenys un dels següents àmbits: app mòbils, internet, producte, màrqueting (geolocalització, anàlisi del consumidor, publicitat, neuromàrqueting, fidelització del client, experiència del client, personalització...), nous serveis de negoci/ingressos, serveis, distribució, logística, publicitat, sostenibilitat, disseny, tecnologia, “big data”, “wearables”, teixits intel·ligents i xarxes socials.
 
Els projectes poden inscriure’s en català, castellà o, preferiblement, anglès, a través d’aquest enllaç. A banda del finançament que els projectes puguin aconseguir en el marc del Fòrum d’Inversió, el guanyador obtindrà un premi valorat en 100.000 euros en termes d’assessorament expert en el desenvolupament de l’estratègia de comunicació per part de l’agència de creativitat McCann; consultoria en les àrees legals que necessiten pel seu projecte per part del bufet d’advocats internacional Baker&McKenzie i, finalment, suport en la difusió del projecte per part del grup editorial Grupo Zeta. A més a més, el premi es completa amb una entrada gratuïta al 4YFN del Mobile World Congress edició 2018 per al guanyador i finalistes, i la possibilitat de presentar el seu projecte en la pitching area del certamen.
 
D’altra banda, quant a la categoria 080 Investor Day Raising Brands, poden optar dissenyadors o empreses emergents de moda catalanes que actualment estiguin treballant  en un projecte empresarial propi de moda i/o accessoris que necessitin capital inicial per dur a terme el seu projecte. Els participants han de tenir com a mínim una col·lecció comercialitzada i un màxim de quatre col·leccions en el mercat.
 
Els projectes es poden inscriure en català, castellà o, preferiblement, anglès a través d’aquest enllaç. La marca guanyadora optarà al mateix premi que la startup guanyadors, tret del pitching al 4YFN 2018. Recordem que el termini finalitza divendres 2 de juny.