Arriba una nova edició del 080 Fashion Market amb les seves botigues pop-up de moda

080 Activitats
23 gen. 2017 - 00:00

Amb la voluntart d’obrir el món de la moda, en general, i el certamen 080 Barcelona Fashion en particular al gran públic, la 19ª edició de la passarel·la catalana tornarà a comptar amb un espai dedicat a botigues pop-up. És l’anomenat 080 Fashion Market, que se celebrarà en paral·lel a les desfiles en el mateix recinte del Teatre Nacional de Catalunya i reunirà a una vintena de marques de moda i complements que vendran les seves col·leccions en el marc del certamen.
.
Una novetat d’aquesta edició és que hi ha varis dissenyadors i marques que desfilaran sobre la passarel·la catalana que també estaran presents al 080 Fashion Market per apropar encara més el que succeeix fins de l’àmbit professional i fora. Els debutants Anel Yaos, Daniel Rosa, Aubergin i Pilar del Campo són alguns d’ells, juntament amb Oscarleon i Blame Label –guanyador del Premi Nacional al Disseny Emergent-, amb més experiència sobre la passarel·la, que també aposten per doblar la seva presència en aquesta 19ª edició i vendre les seves col·leccions  en aquest espai obert al públic en general.
.
Acompanyen aquesta selecció, una àmplia varietat de marques, algunes ja habituals del 080 Fashion Market, com les marques de joieria VSB Barcelona, Gemma López i HÀBIT by Miquel Barberà, la moda d’estil boho d’Alèxia Grustan o les ulleres de disseny jove de Grey Sunglasses. També hi haurà dissenys per descobrir com la moda elegant i femenina que firma Es Muss Sein, la firma de moda prêt-à-porter Into o la marca de calçat LTS. Completen l’espai habilitat per al 080 Fashion Market la moda romàntica feta a Barcelona de Mikimono, les originals bosses de mà d’Oc & Co, la moda urbana de PJ Barcelona, la joieria creativa de Roser Martínez, els complements de Soul Lady, les acolorides joies de Taranta, la joieria orgànica de Uia i la més trencadora firmada per Xtellar.