080 INVESTOR DAY 2017

dimecres, 28 juny, 2017 - 16:00

080 INVESTOR DAY 2017

Seed&Click i la 080 Barcelona Fashion tenen l’orgull de presentar la tercera edició del 080 Investor Day.

Aquest any, el 080 Investor Day no només pretén generar sinergies i networking entre les startups de moda i els inversors de renom internacional en el seu fòrum d’inversió, sinó també donar visibilitat a talents emergents de Catalunya que han creat les seves pròpies marques de moda i volen connectar amb potencials inversors i empreses de moda ja consolidades.

El 080 Investor Day tindrà lloc el 28 de juny, a les 16 h, al Recinte Modernista de Sant Pau, amb ponents internacionals i el destacat Fòrum Internacional d’Inversions centrat en startups de moda i marques emergents.

 D’aquesta manera, la 080 Barcelona Fashion passa a ser la plataforma perfecta perquè les  startups més destacades i els dissenyadors brillin com a futurs referents del sector i, en definitiva, un lloc on els grans protagonistes i inversors de la moda puguin descobrir talents, innovació i oportunitats d’inversió.

Un selecte jurat internacional triarà, no només la millor startup de moda, sinó també la millor marca emergent, i atorgarà un premi valorat en 100.000 €, gràcies als nostres col·laboradors: McCann, Baker McKenzie, Grupo Zeta, 4YFN, KPMG Impulsa i ESADE Creápolis.

Tot l’esdeveniment es desenvoluparà en anglès per facilitar la participació i la comprensió del públic internacional, per ser, així, coherents amb el propòsit de posicionar Barcelona com un node innovador i emprenedor, també en el sector de la moda.

PRINCIPALS PONENTS

 

MATTHEW DRINKWATER
Director de l’Agència d’Innovació en Moda del London College of Fashion

Matthew treballa a l’encreuament de la moda, el retail i la tecnologia per dirigir l’Agència d’Innovació en Moda del LCF. Associa el talent més apassionant en disseny de Londres amb la tecnologia més avançada en moda per crear col·laboracions revolucionàries i consultories entre marques dels sectors de la moda, el retail, de l’estil de vida i de la indústria cultural i digital.
Matthew va entregar la primera faldilla digital del món per a Nokia, roba recarregable sense cables per a Microsoft, un braç biònic en 3D per celebrar el llançament de Star Wars: el despertar de la força i el que Forbes va descriure com “el primer exemple de tecnologia portable realment bonica” per a Disney. El seu nom figura entre les 100 persones més influents del món en tecnologia de la moda, entre les “15 persones més importants en tecnologia al Regne Unit”, segons la BBC3, i com a “precursor en tecnologia de moda que ha canviat el curs del retail”, segons Drapers.
 

COREY MORAN
Director Executiu de Comptes, GOOGLE

Quan no està actuant com una estrella autoproclamada del karaoke, Corey ajuda algunes de les marques de moda i de luxe més emblemàtiques del món a transformar el seu pensament digital i a impulsar-ne els negocis. El seu èxit en diferents sectors i zones geogràfiques s’ha vist impulsat per la seva manera de pensar primer en el client per al desenvolupament d’estratègies i, a Google, és capaç de connectar aquesta filosofia amb algunes de les ments més brillants i amb la tecnologia disponible. Corey es desperta cada dia emocionat pel fet que persones intel·ligents, curioses i inquietes, com vosaltres mateixos, trobaran sempre la manera de sorprendre’l.

 

MEMBRES DEL JURAT DE LA TERCERA EDICIÓ DEL 080 INVESTOR DAY

  DAVID DRAKE
Gestor d’Inversions a LDJ Capital Luxury & Fashion Investments. Autor de The crowdfunding economy
A través de la seva family office LDJ Capital, David Drake ha actuat com a inversor de GP & LP amb els seus socis de fons de fons, de fons immobiliaris, de capital risc i de fons de cobertura. Les inversions de Drake, actualment, compten amb més de 50 directors globals, que mantenen relacions amb institucions i empreses familiars amb 1,5 bilions en actius. En privat, David Drake ha estat amfitrió del Harvard Business Club a la seva casa de Nova York, ha produït concerts al Carnegie Hall i ha recaptat fons per a l’organització caritativa Best Buddies durant anys.
 

JAN BRINCKMANN
Professor, investigador, assessor, business angel… amb passió per empoderar els emprenedors!

Professor d’iniciativa empresarial i estratègia a ESADE, enfocat a la digitalització, en pràctiques del mètode de lean startup, màrqueting empresarial, creixement ràpid i internacionalització.
Execució de programes per a emprenedors en iniciativa empresarial, mètodes de lean startup, lideratge corporatiu, digitalització, empreses de risc d’alt creixement, així com viatges d’immersió a llocs com Barcelona, Berlín i Londres.
  MATTHEW DRINKWATER
Director de l’Agència d’Innovació en Moda del London College of Fashion
Matthew treballa a l’encreuament de la moda, el retail i la tecnologia per dirigir l’Agència d’Innovació en Moda del LCF. Associa el talent més apassionant en disseny de Londres amb la tecnologia més avançada en moda per crear col·laboracions revolucionàries i consultories entre marques dels sectors de la moda, el retail, de l’estil de vida i de la indústria cultural i digital.
Matthew va entregar la primera faldilla digital del món per a Nokia, roba recarregable sense cables per a Microsoft, un braç biònic en 3D per celebrar el llançament de Star Wars: el despertar de la força i el que Forbes va descriure com “el primer exemple de tecnologia portable realment bonica” per a Disney. El seu nom figura entre les 100 persones més influents del món en tecnologia de la moda, entre les “15 persones més importants en tecnologia al Regne Unit”, segons la BBC3, i com a “precursor en tecnologia de moda que ha canviat el curs del retail”, segons Drapers.
  ENRIC JOVÉ
CEO de McCann Barcelona i CIO de McCann Spain a McCann Worldgroup

Enric Jové és, actualment, CEO de McCann WG Barcelona i CIO de McCann WG Espanya. Ha gestionat campanyes de comunicació per a marques com Nespresso, Nike, Desigual, Inditex, Puig, Nescafé, la Caixa, Buitoni, Maggi, Barclays o el FC Barcelona.

  MANUEL MORENO
Responsable de Media for Equity a Grupo Zeta
Manuel Moreno és responsable de Media for Equity a Grupo Zeta, on duu a terme inversions media for equity, com en els casos de Wallapop i de Macarena Poletti, de BBooster.

Format a la IE Business School, OBS Business School i a ESDEN, entre altres, és mentor a Founder Institute i ESADE BAN, apart de ser professor al màster de “Noves tecnologies” de la Fundació Universitat Jaume I.

  JAVIER BLÁZQUEZ
Soci sènior a BAKER MCKENZIE
És soci sènior del Departament Fiscal de la firma. Té experiència en el camp de l’assessorament fiscal, tant en impostos directes com indirectes.
Blázquez ha participat en operacions d’assessorament a clients espanyols amb interessos a l’estranger i a no residents amb inversions a Espanya, i ha assegurat l’optimització de beneficis fiscals en transaccions nacionals i transnacionals, en fusions i en adquisicions. A la seva llista de clients figuren diferents empreses 2.0 i empresaris de tot el món.
  KARINA RIERA
Mobile World Capital Foundation – 4YFN
Més de 20 anys d’experiència en llocs d’alta direcció en empreses del sector tecnològic li van donar l’energia necessària per crear la seva pròpia empresa i per invertir amb altres emprenedors en projectes de moda. “Disseny,  producció, internacionalització, inversió estrangera i canals de venda són algunes de les batalles de les noves marques de moda”.
Actualment, treballa a Mobile World Capital, a l’equip del 4FYN, en el desenvolupament de nous negocis, i el seu objectiu és apropar el món startup a les grans corporacions perquè junts puguin descobrir noves formes de connexió, ajudant-se els uns als altres, a partir de l’aportació en innovació que les startups ofereixen a les empreses.
  LUIS LARA
SENIOR ADVISOR - KPMG FASHION
Luis Lara té una experiència de més de 20 anys en el sector de la moda, en el qual ha desenvolupat diferents responsabilitats executives. Des del 2009, ha ajudat diferents empreses de retail i de moda en el desenvolupament internacional. L’any 2000 va entrar a formar part de la direcció internacional d’Inditex, i va participar en el desenvolupament de Zara i de la resta de conceptes del grup en diversos països d’Europa, i com a responsable de l’expansió de franquícies a l’Orient, a l’Amèrica Llatina i a l’Àsia.